Long time no see

Ja nu var det ju typ flera år sen jag höll på med detta bloggande, men nu när man är hemma och är pappaledig samt arbetssökande så har man ju hur mycket tid som helst över i princip. Så då tänkte jag att varför inte damma av denna bloggen lite och slänga in en ny design :) Så nu har jag fixat med designen och känner mig ganska nöjd. Ville ha något stilrent vilket jag iaf tycker att detta är :)
 
Idag har jag varit med Gustaf på BVC och han följer linjerna i mitten som vanligt, vissa gånger precis över och vissa gånger precis under. Men det ser jätte bra ut sa dom, och sen tyckte han det var kul hos läkaren för dom ville att han skulle ställa sig upp själv vilket är hans nya hobby. Sitta still är åtminstone inget han föredrar haha, ska röra på sig hela tiden. Barn är nog det bästa med livet måste jag säga! :D Han är nu 72 cm lång och väger 9410 :)
 
Riktigt skönt väder bjuds det på här i Nynäs de senaste dagarna, var ute på en långpromenad sent igår och tyckte det nästan var för varmt att gå runt i shorts och t-shirt runt 12 på natten :O
 
Har precis fått Gustaf att somna så nu ska jag passa på att fixa i ordning i köket, ser ut som en bomb slagit ner efter gårdagens grillning och Gustafs sätt att äta sin gröt på idag haha.



2013-07-08 @ 15:29:20
Gustaf 0-1 År Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va på tiden :-) Oj Gustaf e precis som någon annan jag känner. Tror de e min äldsta son haha. Älskar er <3

Svar: Haha nu ska du inte vara sån :D
Christoffer

2013-07-08 @ 15:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n