Helgen närmar sig

Helgen närmar sig och de planerna man hade för helgen har jag iaf ställt in för min del, hade velat gå med på kalaset egentligen, men det blir bäst såhär just nu. Det kommer fler chanser att träffa alla och då är det förhoppningsvis lite bättre :)
 
Så denna helg kommer jag nog tillbringa för mig själv, speciellt lördagen då jag sitter fast lite här ute också haha. Busskortet är nämligen slut och det andra ska Emelie använda för att ta sig iväg :P
 
Pratar man ut lite så blir det lite lättare, men det kommer lite trögare stunder då man bara vill lägga sig ner och försvinna. Allt blir bättre med tiden som så många har sagt till mig nu ^^,
 
Börjar bli dags att gå ner och hämta den sista tvätten i tvättstugan nu, har ju sprungit där nere hela dagen känns det som haha. Sen så ska vi ta oss iväg till affären och göra oss av med all pant bland annat, var betydligt mer än vad jag trodde :O
 
Gustaf har varit helvild här hemma hela dagen, han ska klättra på allt och ligger man med honom i sängen eller om man ligger på golvet så ska han ta sina leksaker och släppa på andra sidan av en och sen klättra över själv, en riktig lite klätterapa haha :P



2013-07-11 @ 18:03:31
Gustaf 0-1 År Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n