Pigg kille

Bestämde mig för att inte gå ut och gå, tur var väl det då Gustaf tydligen inte ville sova ordentligt och eftersom Emelie ska jobba imorgon så får man ställa upp och sitta med honom i vardagsrummet så han blir tröttare och kan sova för natten sen. Han är pigg sent som sin far haha.
Och jag som hade tänkt lägga mig tidigt idag, kommer bli pigg jag med nu istället haha. Får titta på lite serier på datorn och kanske ta någon match NHL med laget om en stund, så blir dom lite gladare också ;D

-------------
Upptäckte att jag måste kolla lite till på koderna då mina svar på kommentarer blev mycket större och lite ur position haha.
Sådär nu ska det vara löst :)



2013-07-08 @ 22:30:00
Gustaf 0-1 År Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n