Sån kan man ju också vara :-)

Idag har det bjudits på bra väder igen, däremot har jag haft en mindre glad son här hemma idag. Ville fixa lite här hemma och gå ut och njuta av vädret, fixa hemma var bara att glömma då Gustaf inte velat somna och har velat att jag ska leka med honom i hans lekhörna. Så där har vi spenderat största delen av våran dag, han fick makaroner med ost och skinksås till lunch, men efter ett par tuggor så passade det inte alls längre och det sluta med att det var makaroner i hela köket. Så han fick en portion med gröt istället, vilket iaf gick ner. Sen lekte vi lite till innan vi gick ut på en promenad i 40 minuter innan vi mötte upp E för att hämta ut paket och handla. Han somnade såklart när vi var i affären, så nu lär han inte somna vid 9 tiden som han gjort de senaste dagarna.

Nu sitter jag här och är rastlös men det finns inget att göra, en nackdel med att inte känna så mycket folk i området man bor.

Imorgon åker E och Gustaf till Hässelby för att fira Hugo på hans 1 årsdag, känns som det var 2-3 månader sen jag fick höra att dom åkte in till BB så har det redan gått 1 år. Sjukt vad tiden går fort egentligen!




2013-07-12 @ 19:04:12
Gustaf 0-1 År Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n