...

Idag mår jag sämre än tidigare dagar, tar väl tid för allt att sjunka in. Men när man är nere på botten kan det bara bli bättre, eller!?

Tvättstuga idag känns lagom lockande men man måste likförbannat, tur det inte är så mycket denna gång iaf.

Dags för Gustaf att få lite mer mat när han väl vaknar igen:-)
Har börjat kolla på Lorax med engelskt tal i förhoppning om att han kanske lör sig lite av det :-)

För alla er som inte räknat ut det så har jag och Emelie gjort slut, riktigt trist. De värsta med allt är att man vet att man i te kommer träffa Gustaf varje dag när vi väl flyttar isär, jag kommer inte få träffa Wilma, som man älskar och haft i sitt liv i över 5 år. Allt blir så mycket jobbigare med barn i bilden.
Jag kommer såklart även sakna att ha Emelie nära, men det går inte att göra nåt åt allt det här.. Tyvärr..
Livet går väl vidare tillslut, men känns lönlöst just nu. Jag är tacksam för de vänner som funnits för mig den senaste tiden, som lyssnat på mig, pratat med mig och helt enkelt bara visat att de finns där. Ni är guldvärda allihop :-)




2013-07-11 @ 15:00:27
Gustaf 0-1 År Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n