Storstädning

Har ledigt idag så tänkte att jag skulle passa på och storstäda här hemma. Var ett tag sen det blev riktigt städat här så tänkte att det var på tiden. Men det lär säkert se likadant ut inom kort, ska ju fira mig här hemma snart då jag fyller år och har bjudit hit lite folk. Så blir massa disk och säkert en del som spiller också :P Men sånt man får ta :)

Har varit lite dålig på att blogga här på sistone igen, men denna gång har jag haft fullt upp med att jobba och sen så ville inte min dator funka som jag ville. Fick en ny som jag har byggt om lite så den är betydligt bättre än min förra och det bästa med denna är att den låter mindre och tar betydligt mindre plats :D

Kim har kommit hem nu så han tjötar om sin design så ska fixa till dom sista små sakerna idag tänkte jag. Dom vill att vi ska gå på bio med dom imorgon men har arbetsintervju och ska troligtvis provjobba också så isf kommer vi inte hinna tyvärr, skulle vara kul så jag hoppas att det är något som hinns med :)

Nej nu är tvättmaskinen klar så lika bra att man hänger upp tvätten på engång, så att den inte glöms bort, vilket har hänt ett par gånger tidigare.

 

Skriver mera senare :)




2011-01-25 @ 19:22:02
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n