Ny vecka

Nu är det en ny vecka och jag har en ledig dag idag, har jobbat hela helgen så denna helg har man inte orkat hitta på något speciellt. Idag hade jag tänkt att jag skulle komma upp i tid, men min iPhone fick något ryck inatt och började blinka och ha sig så jag vaknade till lite halvt och försökte komma på vad det var. Hur som helst så funkade den inte och jag startade datorn och skulle återställa den lite snabbt.. Ja lättare sagt än gjort, jag återställde den engång, 2 gånger, 3 gånger och tillslut 7 gånger och alla gånger fick jag fel kod 1013 och började bli irriterad. så läste lite på apples sida efter ett tag och gjorde lite små justeringar i host filen på datorn och testade sedan att starta om datorn. Vet inte vilket av dom 2 sakerna som fick det att funka men när jag återställde den igen sen så funkade det felfritt och min mobil började funka igen. Men nu var den helt jävla återställd, fanns inget kvar inte ens ett enda telefonnr!
Struntade i det och gick och la mig igen, vaknade vid 12 tiden och skulle skicka ett sms.. hade då redan glömt bort att alla nr var borta så chansade på vad det var för nr och hade lite koll iaf. Av alla nr jag hade kunde jag endast 2 nr utan till.. riktigt illa, tur att fejan finns så att jag kunde skapa ett event och bjuda in folk så man kanske får lite fler nr.

Jag har inga säkerhetskopieringar på datorn här men ska kolla upp det på min dator när jag kommer hem så kanske jag får tillbaka några nummer men kommer sakna dom senaste jag lagt in. Men det är smällar som man får ta ibland ;)

Har för tillfället fått ihop 7 nr woho!




2011-01-17 @ 14:17:09
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n