Har tråkigt

Men vet inte vad jag ska skriva ändå, så kan köra en liten snabb frågestund och så märker jag om det är någon aktiv läsare fortfarande. Har inte loggat in på min blogg på ett ganska bra tag och det har hänt en del iaf, men har tappat gnistan för att skriva så vet inte hur jag ska skriva allt för att det inte ska bli tråkigt och enformiga inlägg. Lyckas jag inte så kommer jag antagligen lägga ner igen och se om jag får tillbaka lusten för att blogga senare igen ;)

Så har du något du undrar så är det bara att fråga på! Frågestunden avslutas på söndag kväll!




2009-11-26 @ 23:33:00
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: anna

hur är läget mellan dig och emelie nu? och har du fått tag på nåt jobb?

2009-11-27 @ 12:28:49
Postat av: Kochana

1. Hur länge har du och Emelie varit tillsammans?

2. Har både du och Emelie varit otrogna mot varandra? I så fall, hur har ni lyckats lite på varandra igen?

3. Om Emelie vill ha barn om 2 år och ni fortfarande är tillsammans, blir det något då?

4. Vad tycker du om att Wilma ska få en lillebror? Har hon förstått att hon ska bli storasyster?

5. Hur går det med plugg och jobbsökandet? Har du kommmit fram till vad du vill göra?

6. Har du och Emelie pratat om att flytta ihop?

2009-11-28 @ 11:05:22
Postat av: Anonym

1.Har du och emelie gjort slut?

2.vad gör du nuför tiden?

3. Bor du själv?

4. Vad ser du hos emelie?:) ingen elak fråga bara

2009-11-29 @ 16:08:15
Postat av: Anonym

hUR SER DU PÅ OTROHET?tROR DU ATT ETT FÖRHÅLLANDE SOM FRÅN BÖRJAN INNEHÅLLER SÅ MYCKET PROBLEM KAN LEDA TILL NÅGOT HÅLLBART I FRAMTIDEN?



vAD HAR DU FÖR FRAMTIDSPLANER?



2009-11-29 @ 18:55:34
Postat av: malin

vad sysslar du med just nu? bor du fortfarande hemma? hur ska du fira jul? :)

2009-11-29 @ 21:03:42
Postat av: Anonym

vad säger du om att wilma ska få ett syskon?

2009-11-29 @ 21:05:11
Postat av: Anonym

Du & Emelie är verkligen fina tsms :) Men, varför var ni otrogna mot varandra för? :O Helt otroligt ju.. Inget man kunde tro om henne iaf. Hon skriver aldrig om dej på sin blogg så en tror ju att det inte är så bra mellan er direkt :/

2009-12-07 @ 20:19:58
Postat av: Christoffer

Hennes blogg är om livet som ungmamma så hon skriver mest om Wilma och hennes nya blogg är även om 16 and pregnant så hon skriver ju mest om det och Wilma där. Bara för att hon inte skriver om mig betyder det inte att det inte är bra. Hon vill kanske ha lite som är privat också och har därför valt att inte skriva så mycket om mig, pga alla läsare som skriver påhitt om exakt allt. Det gör att man tröttnar på att blogga också.

2009-12-09 @ 12:12:15
URL: http://fisk33n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n