:O

Nu får ni alla väl en chock när jag bestämt mig för att uppdatera efter så här lång tid. Kände för att skriva lite blogg igen, tappade lusten och visste inget jag skulle skriva. Och en hel del tidsbrist var det som gjorde att jag sluta uppdatera från början och sen efteråt har jag bara inte orkat skriva mer på  ett tag. Men nu har jag bestämt mig för att göra ett nytt försök igen.

Har slutat jobba på Brisak, så har varit arbetslös i 2 månader nu. Ska kanske ner till Nyköping och provjobba inom en snar framtid.

För ungefär 1 månad sen så gick min gamla dator sönder så jag åkte och köpte en ny någon dag efter att den sluta fungera. Är helt klart nöjd med mitt nya köp, men idag var jag och min kompis Jimmy och köpte en dator till honom. (En exakt likadan som min fast med större hårddisk och med inbyggd webcam. Och även Bluetooth) Han fick sin för 1000 kr mindre med fler och bättre saker helt enkelt, så skulle ha väntat lite längre så hade jag fått lite bättre för mindre pengar. Men jag är nöjd med min ändå, och ska man tänka så, så kan man aldrig köpa något för det kommer alltid något bättre för samma peng eller billigare lite senare.

Vet att jag tappat många läsare, men som jag sagt tidigare så skriver jag för min skull och inte någon annans. Men alla trogna läsare som stannar kvar är jag tacksam för iaf:)

Tänkte att eftersom jag har varit borta så länge så kör jag en frågestund på engång, så är det något du undrar över så är det bara att ställa din fråga så kommer jag att svara på dom på söndag eller senast måndag iaf:)

Men för er som inte förstår så svarar man kanske inte på frågor man inte tycker andra har att göra med eller man tycker är för privat, har sett på andra bloggar att folk gnäller för att man inte svara på alla deras frågor.

Det var allt jag hade att säga denna gång:)


En bild på min nya dator! (En Lenovo 3000 N200)



2009-05-15 @ 23:05:41
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför slutade du på Brisak?

2009-05-15 @ 23:11:22
Postat av: Rob

Welcome back my friend!

2009-05-16 @ 02:03:18
URL: http://thethoughtsofmurray.blogg.se/
Postat av: Jimmy

haha välkommen tillbaks =)

Vi har nästan allt lika dant när det gäller våra datorer :)

Men du ska ha ett stort tack för att du hjälpte mig med min data :) Väldigt snällt =)

2009-05-16 @ 03:48:46
URL: http://boeoekari.blogg.se/
Postat av: emms.

äntligen tillbaka! :) efterlängtat! haha.

keep it up.



min fråga:

om du fick välja en person du skulle vara i en dag, vilken skulle du välja & varför? :)

2009-05-16 @ 17:10:57
URL: http://emmalinde.blogg.se/
Postat av: TessanSessan

typ äntligen !:P

2009-05-16 @ 18:46:33
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag undrar också varför du slutade på Brisak? Och hur ser planerna för framtiden ut? Har du tänkt ta upp gymnasiet igen kanske?

2009-05-17 @ 15:52:39
Postat av: Therese

Vad hände egentligen mellan dig och emelie när du slutade blogga?

Stämmer det att du var otrogen?

2009-05-18 @ 09:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n