Måndag

I lördags kväll så låg jag, Emelie och Wilma och kollade på Eurovision och jag tyckte personligen att Sverige borde kommit lite högre upp då den var bättre än en hel del av dom andra låtarna! Men sen tyckte iaf jag att det var helt rätt låt som vann denna gång:) Och det var inga dåliga poäng dom fick heller;)

Igår så gick vi ut och lekte lite med Wilma innan vi skulle åka och lämna henne i Västerhaninge. Efter det så åkte vi hem till Emelie och åt middag och väntade på att Jimmy skulle sluta jobbet.
Vi åkte till IKEA med honom och hans flickvän Sussie, det blev en ikea kasse full med grejer även denna gång men han behöver antagligen åka dit nästa månad igen och köpa mer saker då han fortfarande saknar en hel del saker hemma hos sig, men nu kan man iaf laga mat lite enklare hos honom;) När vi var klara på IKEA åkte vi till donken för att Sussie och Jimmy inte hade ätit än och inte skulle hinna äta någon middag innan träningen om dom inte åt där.
Träningen gick hur bra som helst denna vecka, var lite lättare när man kan ge mera, som jag inte har kunnat göra dom senaste 2 gångerna, pga att jag varit lite dålig och därför inte kunnat ge 100%.

När jag och Emelie kom hem så la vi oss i sängen och kollade på några Gossip Girl avsnitt, vi har snart sett hela säsong 1(För emelie hade inte sett dom avsnitten innan, så jag har börjat om för hennes skull:)) Och denna gång var det nog jag som somnade först, det händer inte ofta men man kan inte hjälpa att man blir så överdrivet trött:)
Och idag vaknade jag vid 12 men somnade om när jag låg och smsade och vaknade igen strax efter 1 någongång, var skönt att sova ut ordentligt. Vädret är sjukt tråkigt idag så blir nog en mysig filmkväll eller något idag, beroende på vad Emelie känner för att göra:)




2009-05-18 @ 15:31:37
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Henrik

Låter som en bra helg, Det var säkert många som blev besvikna på att Sverige inte fick flera röster i melodifestivalen... Det kändes inte så spännande när Norge van så överlägset. Ha det bra!

2009-05-19 @ 13:01:52
URL: http://ola-lawless.net
Postat av: Malin Sofia

Hej, är ett tag sen jag kikade in här så jag tänkte bara läsa lite vad du skrivit. Ha det gott!

2009-05-19 @ 19:19:17
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n