Lördag

Jag och  Jimmy var vakna ganska länge inatt, vi började med att spela lite FM och sen körde vi lite trackmania. Efter ett tag tröttnade vi och lyssnade på musik och sånt istället, jag kollade på smallville och efter halv avsnittet så skulle vi åka och hämta Jimmy's syster i stan för att köra hem henne så hon kom hem fortare.

När vi kom tillbaka så kollade jag klart på mitt avsnitt av Smallville, och Jimmy kollade på någon film under tiden. Vi funderade på att först åka in till Rix FM men bestämde oss för att vi inte orkade det så vi tog en lugn hemma kväll istället:)  Det var trevligt och när klockan var 3 så höll jimmy på att somna vid sin dator så då tog han med sig datorn in till rummet, starta musik  och lite senare hade han somnat och låg där och snarkade för fullt: xD

Jag låg vaken ett litet tag till, och somnade typ direkt efter att jag la mig ner, vaknade dock någon timme senare när emelie skickade sms, för att hon hade vaknat och svarade på ett sms ifrån mig. Så smsade med henne en liten stund och somnade sedan om.
Jimmy väckte mig sen vid 11 halv 12 tiden och nu  funderar vi på att äta något snart, sen om ett tag ska jag nog börja åka hem mot Emelie  för att vara med henne och Wilma resterande delen av helgen:)

Imorgon är det träning igen, har varit sjuk så dom senaste 2 träningarna har jag varit med men har inte varit i närheten av att kunna ge 100% på träningarna, så ska bli skönt att kunna ge lite mera  nu igen:)

Glöm inte att ställa frågor om du vill veta något:) Ni har tills imorgon kväll eller Måndag morgon på er att ställa era frågor, annars är det försent;)


Jag älskar dig:)<3



2009-05-16 @ 13:07:54
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jimmy

hahahah det var riktigt trevligt igår :)

Datanördarnas kväll :P

haha jag somnade riktigt jävla fort alltså, helt sjuuuuuuukt ! :P

Du snarkade inte lite du heller imorse när jag vaknade :P så de så :)

2009-05-16 @ 13:13:50
URL: http://boeoekari.blogg.se/
Postat av: Helena

Troligtvis en av frågorna som du anser är privat, och det har jag full förståelse för men tänkte pröva att ställa den ändå:) Vad har hänt med dig och emelie på sistone, hon har verkat väldigt deppig och hennes rubriker är alltid väldigt rörande och det känns som hon riktar dem mot någon, kan det vara dig? Sen undrar jag också vad du gör nu på dagarna? Och hur mkt du o emelie egentlgien umgås, varje dag eller? Kramkram och kul att du e tillbaka!

2009-05-17 @ 23:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n