Lite svar

Vad har hänt med dig och emelie på sistone, hon har verkat väldigt deppig och hennes rubriker är alltid väldigt rörande och det känns som hon riktar dem mot någon, kan det vara dig? Sen undrar jag också vad du gör nu på dagarna? Och hur mkt du o emelie egentlgien umgås, varje dag eller?
- Det har inte hänt något spciellt, och angående hennes rubriker så vet inte jag heller vem eller vad det är om. Kan vara mig och kan vara någon annan. Kan även vara så att det inte är till någon alls, utan bara något hon känner för att skriva.
Om dagarna så söker jag jobb eller är med Jimmy för det mesta. Och ja jag och Emelie umgås nästan varje dag.

Vad hände egentligen mellan dig och emelie när du slutade blogga?
- Vi hade en ganska dålig period under slutet av tiden jag slutade blogga, men efter att prata om det så löste sig allt med tiden och det blev bra igen:)

Jag undrar också varför du slutade på Brisak? Och hur ser planerna för framtiden ut? Har du tänkt ta upp gymnasiet igen kanske?
- Slutade faktiskt samtidigt som min anställning skulle gått ut, och kom inte riktigt överens med alla uppe på kontoret helt, och det var en av de största anledningarna till att jag inte jobbar kvar där idag. Tänker inte gå in på varför eller sånt då det är något mellan mig och dom, som jag tycker att andra inte har med att göra. Oavsett vad jag tycker och tänker om dom. Planerna inför framtiden är att försöka hitta ett nytt jobb till att börja med, sen även hitta mig en egen lägenhet:) Försökte ta upp gymnasiet igen efter lumpen men fick inte pga dom inte tog in folk över 20 år fick jag som svar, så blir att börja plugga på komvux när och om jag bestämmer mig för att fortsätta plugga senare.

om du fick välja en person du skulle vara i en dag, vilken skulle du välja & varför? :)
- Oj, ja det är inget jag tänkt på. Och ärligt talat så vet jag inte vem jag skulle vilja vara, skulle väl typ vara... Ingvar Kamprad, för att jag tycker att han har gjort ett sjukt bra jobb med Ikea och för att försöka se hur han tänker m.m;)



2009-05-18 @ 15:21:54
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n