:)

Igår åkte jag och Emelie med våran vän Jimmy hem till honom i Farsta, för att vara med honom och försök få honom att tänka på annat än hans kärleksproblem som han hade. Det slutade med att han pratade med henne och det enda jag och Emelie fick veta var att det var slut mellan honom och hans tjej och så åkte han iväg och lämnade hennes saker till henne.
Sen la sig emelie och kollade på film och när Jimmy kom hem så satte han sig vid sin dator och så kollade jag lite till på filmen, tills Emelie som vanligt somnade:P Sen satte jag mig vid min dator, jag och jimmy hade roligt och satt och garva massor resten av kvällen tills vi bestämmde oss för att det var dags att gå och sova:)
Det blev en bra kväll trots alla problem som fanns i luften, och idag så ska Emelie åka och hämta Wilma sen så ska vi åka hem till henne:) Blir nog en lugn filmkväll eller liknande då vädret inte är det roligaste heller idag.

Nästa vecka så ska jag antagligen åka till Nyköping och börja jobba, ska jobba där i mellan 2-3 månader och under den tiden så ska jag bo hemma hos min mamma:) Blir kul att träffa familjen i Nyköping igen, det var länge sen jag träffade alla dom också:) Men blir jobbigt att inte kunna träffa Emelie så mycket, men det blir förhoppningsvis bra iaf. Och ska försöka träffa Emelie så mycket det går iaf:)



2009-05-20 @ 15:16:09
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jimmy

tack så hemskt mycket för stödet igår =) det känns så bra att veta att ni alltid ställer upp ;D

Jag ställer alltid upp om de är något =) de vet du :)



2009-05-21 @ 01:07:38
URL: http://boeoekari.blogg.se/
Postat av: Malin

tjenare :D det va inte igår ju =D allt väl?

Såg dig och emelie häromdagen på tcentraaalen :P

2009-05-29 @ 02:19:41
URL: http://fastone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n