Dålig uppdatering

Det har varit dålig uppdatering pga att jag helt enkelt inte har tid att sitta och blogga tyvärr, jag har börjat jobba igen och när jag är klar så är jag för trött för att orka sätta mig och skriva blogg. Kanske orkar mera när jag kommit in mera i rutinerna, nästa vecka kan jag säga redan nu att det inte lär komma någon uppdatering då jag ska till uppsala på tisdag och bygga ett hus, och kommer vara där tills fredag ungefär. Så datorn kommer stanna hemma, jag bor i Nyköping hos min mamma just nu då jag jobbar här nere i Nyköping. Denna  vecka så har jag byggt ett badrum hemma hos mamma, deras badrum var helt fel byggt från början så vi har fått fixa till golvet, och göra om alla väggarna. Och nu är det klart för att lägga in kakel och klinkers:) Det är lite kul att bygga faktiskt, roligare än vad jag trodde det skulle vara iaf:)

Största nackdelen med att vara här nere är att det är så långt till Emelie och att vi inte kan ses speciellt mycket då hon har skolan i 1 vecka till och sen börjar hon att jobba. Men jag ska till stockholm när hon fyller år och fira henne iaf, och min syster ska åka med:)

Samma vecka som Emelie fyller år ska hon dessutom åka ner till Nyköping om hon är ledig eller får ledigt från sitt jobb, för att min mamma ska gifta sig den 18 Juni och alla tycker att det skulle vara kul om hon kom ner hit och var med:)

Har inte så mycket mer att säga just nu, och ska gå och vara lite social med min familj nu, men ska försöka att uppdatera så ofta som jag kan iaf:)






2009-05-30 @ 17:43:28
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Ahh det va det nog, hon gick typ precis när jag gick förbi tror jag :P

2009-05-30 @ 18:52:36
URL: http://fastone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n