Slutar

Jag har kommit på att jag har ingen tid för min blogg just nu, har för mycket annat att tänka på. Det är därför uppdateringarna har varit så dåliga, så tänker nu lägga ner bloggen på obestämd tid istället. Kanske kommer tillbaka senare, kanske inte. Är som sagt i Nyköping fortfarande och min mamma har nyligen gift sig också:D Saknar Emelie sjukt mycket, och är även tråkigt att jag inte får träffa Wilma något på länge. Hon är världens snällaste och gulligaste unge, så dom helgerna jag brukar busa med henne saknar jag såklart också när jag är här nere.

Får tacka för min tid och alla snälla kommentarer man fått genom den här tiden. (Dom andra kommentarerna bryr jag mig inte så värst mycket om. Och vissa skrattar man åt) (Från och med idag så accepteras alla kommentarer automatiskt igen)

Har nyligen fått bilderna från resan i december, så bjuder på 2 st här till er.

Jag, Sofie, Sandra, Louise, Emelie, Pontus, Felicia(Kusin), Linus
(Min minsta kusin var inte med på bilden)

En bild på mig när vi var påväg tillbaka till hotellet efter en kväll på stan.




2009-06-23 @ 12:57:42
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lågt av dig och inte berätta sanningen för Emelie, om varför du va otrogen, du hade ju jätte mycket kännslor för eve, det såg ALLA på jobbet, att du inte kan stå för det... men men e man svag och så vad ska man göra, det va tydligen inte hon som sa alla saker, du va tydligen den som va på. Har iofs inte hört det av eve men tror på vad min vän säger, som är bästa vän med eve... hon har iaf inte gjort ngt fel, det va inte hon som hade en pojkvän... men men tur att hennes föräldrar inte tyckte om dig, det ade ju varit ett sjukt nerbyte om hon hade varit kär i dig. Hennes ex är hundra gånger mer man än du ngn sinn kommer bli. Vill bara att alla ska veta vad för slags låg människa du är mot din flickvän, men man beteer sig väl så när man bara är kär i att ha ngn att kramas med och bara är kär i förhållandet, eller inte vill vara sj. men men hoppas du växer upp och skaffar dig en tjej i din egen ålder som kan lära dig lite i livet, istället för att försvara sin tjej som knappt slutat lukta kiss... men men good luck med allt och hoppas du växer upp!

2009-06-23 @ 15:22:10
Postat av: Emelie

vad tråkigt att e själv har sagt till mig att hon tyckte om c, ojoj. men den bruden kör med väldigt lite sanning i saker och ting hon säger, som hon inte kan stå för sen när hon väl blir påkommen, tråkigt! man kan ju tycka att det är ni som ska vara lite mognare men tyvärr inte, ni båda två beter er som barnungar, det är kanske ni som luktar kiss... och det är ni som ska växa upp och skaffa er två egna liv istället för att lägga sig i andras.. vi ses.

2009-06-25 @ 15:02:11
URL: http://ungmamma15.blogg.se/
Postat av: Emelie

en sak till, stå för vem du är istället. vi båda vet redan vem du är.

2009-06-25 @ 15:04:44
URL: http://ungmamma15.blogg.se/
Postat av: Ellen

Gå gärna in på min blogg och kika

2009-07-01 @ 10:40:57
URL: http://forares.blogg.se/
Postat av: Ella

Ta upp snusen eller lär dig att placera den bättre. Ryck upp dig.

2009-09-24 @ 01:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n