Torsdag

Denna dag har till skillnad från gårdagen gått hur fort som helst, nu är alla julsakerna borta iaf skönt!! Och slutet av dagen tillbringade jag på verktygsavdelningen och plockade upp en del varor:) Imorgon så kommer det en lastbil med ett släpp fullt av möbler som ska in i våra lager, jag och 2 till ska tömma den så kommer bli ganska kallt på morgonkvisten men det är skönt att jobba ute samtidigt som man sliter hårt, det blir en behaglig arbetstempratur när man håller igång och det är sånt här väder:)

Just nu sitter jag och Emelie bara här och lyssnar på musik, ska väl försöka kolla på en film eller något och sova om ett tag men får se hur det blir med det:)

Tänkte ha en frågestund men såg när jag skulle lägga upp ett sånt inlägg att Emelie har det just nu så jag väntar ett tag till med det. Var en stund sen jag hade en sån nu och kanske är något som någon vill veta. Men lägger upp en frågestund nästa vecka någon gång iaf:)



2009-02-05 @ 21:37:21
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n