Svaren! ;)

om du fick en son och en dotter vad skulle dom heta då?
- Cornelia är tjejnamnet som jag sagt att jag vill att min dotter ska heta sen jag var 12 ungefär så det är ingen nyhet för dom som känner mig annars är också Erica ett namn som skulle funka för mig, och killnamn är lite svårare men en favorit är Rufus eller Nate:)

funderar du o emelie på att skaffa barn tillsammans? har ni pratat om det?:)
- Vi har pratat om det ja(Vilket par som är intresserade av barn har inte gjort det?;)) Och vi har inga planer på att skaffa några just nu iaf, men vem vet när och om det händer:)

Sover du och Emelie tillsammans när Wilma är hos Emelie på helgerna?
- Ja det är klart vi gör, Wilma sover själv och ibland sover hon med Emelie eller båda oss. Men alltid i samma rum:)

Brukar Emelie och Wilma sova hemma hos dej ibland eller är du bara hos Emelie när hon har Wilma?
- Nej när Emelie har Wilma så är vi bara hemma hos hennes mamma, det blir lättast så just nu helt enkelt:)

hej hur många barn skulle du velat ha?
- Jadu jag har många syskon så ju fler desto bättre;) Men minst 2 egna iaf:)

Vad exakt jobbar du med? Planerar du att fortsätta där länge?
- Jag jobbar på brisak, på verktygs avdelningen(El, Lampor, verktyg, målarfärg, bilsaker och lite mer småsaker) och jobbar även på lagret, så det är en ganska stor uppgift. Jag trivs bra där och har inga planer på att byta jobb ännu iaf:)

Om det blir så att Emelie o du flyttar ihop,ska du inte försöka Bli vän med Granis i så fall.Annars blir det outhärdligt.Man kanske måste försöka,för barnets skull i alla fall.Bara bita ihop alltså :)
- Vi har försökt förr, men man ska aldrig säga aldrig. Vi har setts ett par gånger men pratar inte så mycket med varandra, får ta det en dag i taget. Kommer antagligen kunna prata med varandra i framtiden, men kommer nog inte bli bästa kompisar pga vår historik. Så vi försöker iaf att göra det bättre mellan oss, men rom byggdes inte på en dag heller så.

är det jobbigt att ha en tjej med barn?
- Nej varför skulle det vara det? Jag älskar dessutom barn och visste vad jag gav mig in på från början:)

undrar vad dina polare tkr om att din brud har en unge
- Dom tycker att det är ganska coolt och ingen har sagt något negativt om det och dom flesta tycker att det passar mig då dom vet hur mycket jag gillar barn:)

Är det ett fast jobb du har fått? Eller hur länge? Vad är det du gör,lagerarbete om jag har fattat rätt?
- Det är en provanställning som är tills i april eller maj, men det känns bra och tror jag kommer jobba kvar där efter det också:)

jag undrar vilken frukt du skulle vara, om du va en alltsa. kanske en mango?
undrar aven vilken frukt emelie,wilma,andreas,denize skulle vara?

- Haha en frukt fråga, fick någon liknande av en kompis för ett tag sen. Jag skulle väl vara en kiwi då det är den frukt jag gillar mest:)
Dom andra, hmm.. Emelie skulle vara en jordgubbe såklart:D Granis en Apelsin och Denize en Mandarin;) (Känner inte Denize och pratar som sagt inte så mycket med granis så valde några för mig neutrala frukter)

Om du maste valja, skulle du VA eller HA Anna Book?
- Haha vad är det för fråga?;) Va Hanna book såklart hon är cool;)

vad tänkte du när du fick veta att emelie hade ett barn redan ? kul att läsa din blogg :)
- Jag visste ju att hon hade barn då vi börja prata via hennes blogg från början och sen var vänner ett tag innan vi blev tillsammans. Men jag tyckte det var roligt, och tycker det är kul med unga föräldrar:)

Vad var det med Emilie som du föll för?

- Hennes personlighet:) Hon är en helt underbar person, och det kan alla som känner henne väl intyga också:)

Det var alla frågor jag lyckades hitta säg till om det är någon jag har missat så fixar jag svar på din fråga:)



2009-02-10 @ 22:07:20
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n