Måndag

Måndagar är helt klart den värsta dagen, man är sliten efter helgen och måste dra sig till jobbet. Det är som gustaf(Den tjocka tecknade katten ni vet) alltid säger "jag hatar måndagar". Har inte hänt så mycket idag har jobbat som vanligt och sen åkte jag in till stan för att möta Emelie som var lite sen så jag fick sitta i slussen i 30 min och vänta. När vi kom hem så började vi med att städa och tvätta lite av våra kläder och är nu klara med allt och har även hunnit äta mat:) Så nu är det sängen nästa som gäller, sen så börjar det om från början igen i princip;) Jag kommer att svara på frågorna imorgon, så är det något du undrar över eller liknande så är det bara att du frågar:) För imorgon kväll kan det vara försent;)


<3<3



2009-02-09 @ 23:32:44
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n