Loong day

En förbannat lång dag lider äntligen mot sitt slut, kändes som att dagen aldrig skulle ta slut:O
Nu tänkte jag faktiskt försöka mig på att städa lite här hemma och sen lägga mig och glo på någon serie innan jag ska sova för att ha en lååång och seg dag imorgon igen, känns som att julsakerna aldrig tar slut på det där stället, tur att det bara är jul engång om året iaf;) Även fast denna julen helt klart är den längsta för min del just nu:P
Ska även försöka mig på att göra något gott till matlåda inför morgondagen om jag nu orkar det. Men snart är det fredag och helg igen så jävla skönt!:D
Har dock inga planer på vad jag ska hitta på men lär vara med Emelie och Wilma.

Varför kan inte vissa bara lägga ner sitt klagande? Har suttit och läst lite kommentarer på Emelies, granis och Denizes blogg och förstår inte vad ni som håller på att klaga får ut av det hela? Det ni gör mot dom är nästan samma sak ni gjorde för ett år sen när jag och Emelie gick ut med att vi var tillsammans, låt dom vara om ni inte har något snällt att säga. Ni är patetiska, visst att vissa av er inte tycker dom passar och att massa saker är fel men håll det för er själva istället och låt dom vara lyckliga

Har irriterat mig länge på det och har nu fått skriva ut det också, fick höra det av emelie för ett tag sen och tycker ni är sorgliga som sagt. Alla tycker olika om allt och om alla skulle lägga sig i lika mycket i allt som händer i hela världen skulle det bara sluta i kaos. Fixa era egna problem istället för att försöka hitta problem hos andra!

Tror inte ni andra läsare blir glada av att se såna kommentarer heller, hoppas att ni alla är friska och glada iaf:)




2009-02-04 @ 21:40:20
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha å hur byter man ljudkort? :S måste man typ itne skicka in hela datorn då? det pallar jag ju inte! :D

2009-02-04 @ 21:54:59
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha men en del personer måste ju tracka ned på andra för att deras liv är så himla tragiska ;D Fast jag håller med - har man inge snällt å säga ska man fan hålla käfft! haha vad hade dem för uppfostran egentlienD:

2009-02-04 @ 22:16:07
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Emelie

en vanlig =P

2009-02-04 @ 22:58:29
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Annie

du har börjat blogga igen. wow.

2009-02-05 @ 08:20:03
URL: http://jooc.blogg.se/
Postat av: Anonym

uhhh.. Inte så fin bild på dig.. :)

2009-02-05 @ 11:46:30
Postat av: Anonym

va fan har folk gjort mot dem? alla älskar garniz och nästan alla älskar denize..de är ni som är äckliga och patetiska!tur att de hittade varandra världens bästa par

2009-02-06 @ 11:44:55
Postat av: Miss linde

såg på malins blogg att du är en utav dom som kommer på bloggfesten i sommar, jag har ansvar för goodiebagen och ville bara säga att jag tycker det är otroligt roligt att du kommer då jag följt både din och emelies blogg ett bra tag nu =) hälsa emelie och ha en bra onsdag =) kram

2009-04-22 @ 12:24:35
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n