I'm still alive.

Jo jag lever fortfarande, ett år äldre och lite klokare sägs det åtminstonde.
Jag har inte haft tid, ork eller lust till att skriva blogg under den senaste tiden. Har haft inventering på jobbet och håller just nu på att plocka undan julen på jobbet och samtidigt lasta fram nya saker som ska dit och saker som ska fyllas på i butiken. Så vi jobbar 9-19 varje dag och det tar ungefär 1 timme för mig att åka till jobbet och lika lång tid att åka hem, sen göra middag och matlåda. Sen är klockan hur mycket som helst och då måste jag sova, det är därför jag inte kunnat skriva under veckorna och på helgerna har jag varit på personalfest, 20årsfest, ute med kompisar och dom gångerna jag är med Emelie vill jag inte att tiden ska gå åt till att vi bara sitter vid datorn och inte gör något annat tillsammans.
Detta ska vara sista veckan vi jobbar 9-19 sen kommer vi gå tillbaka till våra vanliga scheman och då slutar jag en hel timme tidigare varje dag:D Då har man lite tid att skriva blogg också, jag känner att detta inlägg kommer bli ganska långt för att vara mig, och helt meningslöst och antagligen ganska tråkigt att läsa. Men vad vet jag? Inte jag som sitter och läser och man är väl aldrig nöjd med det man själv gör? Inte helt åtminstonde.

Igår fyllde jag 21 för den som råkade missa det? Så grattis till mig haha;)
Och idag så var det exakt 1 år sen jag och Emelie blev tillsammans, dagen då vi äntligen hade bestämt oss;) Så grattis till oss där också:D Mycket firande på kort tid, men jag tycker vår årsdag är viktigare än att fylla 21 iaf, eller åtminstonde större;)

Wilma har börjat säga mitt namn nu iaf, om någon missat det(Jag har inte läst emelies blogg eller någon blogg alls på jag vet inte hur länge?:P så vet inte om hon har sagt det, så säger det för er som vill läsa. Om du inte vill läsa det här hoppa bara över det då;)) Eller hon kan inte säga hela för vilken unge kan det? Min lillebror lärde sig att säga mitt namn när han var 4 eller 5 tror jag:P

Nu orkar jag inte skriva mer ska gå och vara lite med min underbara älskling istället:D Men nu ska jag banne mig bli bättre på att skriva eller åtminstonde lägga in någon bild/musikvideo eller kort text varje dag så ni har något att läsa eller kolla på, när ni väl kommer in här:D För jag har sett att det är en hel del som försöker läsa min blogg varje dag även fast det var 1 månad sen jag skrev något senast nu. Det är roligt att se att några är lite intresserade trots min brist på skrivande på sistonde så jag tackar er trogna läsare som stannar:)

Tack för mig:D Puss;)


Love is in the air!<3



2009-02-03 @ 22:06:12
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jennie

Grattis grattis :)

2009-02-03 @ 22:34:57
Postat av: Emelie

Haha man kör ju på bloggkoll ;D dock tyckte jag inte om musikidén mitt ljudkort är ju pajj! haha

2009-02-03 @ 23:48:01
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Therese

äääääntligen ! :P

2009-02-04 @ 17:10:41
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

välkommen tillbaka!:)

2009-02-05 @ 18:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n