Helg

Sitter nu hemma hos Emelie, vi skulle egentligen ha åkt till stan idag och fikat med en person som Emelie har träffat engång tidigare. Någon av hennes bloggläsare, men det blev inte så pga tidsbrist. Men vi skulle ta det någon annan gång, tur det då jag bara har mina arbetsbyxor här just nu också och isf skulle jag lysa upp hela stan haha;)

Vet inte vad vi ska hitta på istället men vi lär ta det ganska lugnt iaf, kan vara skönt det med. Kanske går och hyr en film eller något inför kvällen, eller om vi ska kolla på rosa pantern istället:)
Igår somnade vi ganska tidigt eller iaf Emelie och Wilma somnade tidigt medans jag fortsatte kolla på tv ett tag innan jag tillslut la mig och försökte sova jag med.

Hoppas ni får en underbar helg:)



2009-02-07 @ 12:48:31
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n