Blogg

Vissa bloggläsare är sorgliga, måste lägga sig i. Säga saker och göra allt för att förstöra för alla andra. Istället för att hålla på och göra allt för att livet ska bli surt för andra, försök ta vara på erat liv. Det har varit väldigt många just nu som sagt en hel del olika saker, så pga allt detta är detta mitt sista inlägg i en öppen blogg. Iaf på ett bra tag framöver, jag väljer att skriva det på denna bloggen då det är här jag har som mest läsare, jag har haft flera bloggar varav 1 är helt annonym. Det är troligtvis det bästa sättet att blogga också har åtminstone jag lärt mig nu.

Tack för mig, och till alla er normala läsare som stöttar andra (oavsett vad ni kanske har sagt och tycker om mig) Så fortsätt med att vara som ni är, det är för såna som er man vill blogga i en öppen blogg. :)



2009-12-20 @ 22:43:30
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emelie

Vem man än är eller hur man än lever sitt liv så får man elaka kommentarer om man har en stor blogg. Alla väljer ju själva om man vill leva sitt liv bittert eller glatt och om man vill sprida glädje och styrka till folk eller om man vill trycka ner dem. Jag tycker du gör rätt i att stänga ner så kan alla nyfikna kränkare sitta och undra vad som händer med dig! :D

2010-01-20 @ 13:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n