Zöndag

Vi har precis kommit hem till Emelie igen efter att ha varit på Zinq, för att Emelie och Wilma skulle fotas. Och efter ett tag var det tydligen meningen att jag skulle vara med på kort också!:O Vilket jag inte hade fått reda på innan, men det var ganska kul ändå. Dock en anning ovant, speciellt då jag inte är någon linslus och egentligen försöker vara med på så lite kort som möjligt haha;) Men får ju se sen om dom blev så bra som dom fick det att låta;) Nu är klockan snart 3 och jag ska väl se om Emelie vill att jag ska ta med mig några av hennes kläder hem till mig, isf kan hon packa ner lite i min väska så slipper hon bära allt själv till skolan och så imorgon. Ska åka hem om någon timme och förbereda mig inför innebandyn:) Förhoppningsvis går det lite bättre idag, då jag tycker jag har fått lite bättre kondition nu, men det är inget man märker helt innan man väl är där och springer runt som en tok:P

Hoppas ni haft en bra helg!:)



2008-09-07 @ 14:37:28
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Nathalie

vad är Zing?

och varför skulle du vara med på bilderna för?

2008-09-07 @ 15:36:51
URL: http://loveyourmisstakes.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller hur? varför skulle du vara med på bilderna?

2008-09-07 @ 19:12:39
Postat av: Nathalie

Okej :)

2008-09-07 @ 20:43:36
URL: http://loveyourmisstakes.blogg.se/
Postat av: Nadia

men, herregud, !!! Emelie hit, Emelie dit, har du inget eget liv, jag menar inget illa, utan vi läsare, iaf JAG har märkt att du bara snackar om henne okej visst, hon är en fin människa, grabben, du behöver om installeras, !!! det här är din blogg, ditt liv, ! varje inlägg måste inte handla om henne , inte sant ?

märkt att du börjar tappa läsare, komentarerna har minskat, !



aja lycka till

2008-09-07 @ 22:21:34
Postat av: Christoffer

Nadia: Jag skriver inte för att få flera läsare, skriver mest för att jag vill det. Kommentarer är frivilligt, och sen har jag faktiskt inte tappat läsare. Har i snitt lika många hela tiden, hon kommer upp mycket då jag är med henne mycket. Och hon betyder allt för mig helt enkelt. Har jag brist på annat att skriva så är det lättare för mig att komma på saker att skriva om henne.

2008-09-07 @ 22:49:35
URL: http://fisk33n.blogg.se/
Postat av: Ida

jag går då in på din blogg varje dag och hoppas på att du har skrivit nått nytt ! :) och det är roligt att läsa om emelie. så fortsätt :) ha det bra

2008-09-08 @ 06:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n