Torsdag

Igår kollade vi bara på film, Emelie var hur trött som helst och somnade när vi kollade på filmen. Men när hon vaknade så kollade hon klart på den iaf, sen badade vi lite som vanligt:) Och sen var det dags att sova, dagarna går sjukt fort nu:O Man hänger inte med alls i farten.
Idag så sov jag ganska länge, då jag hade svårt att somna inatt. Låg vaken tills klockan var typ 3-4 något och kunde inte somna:S Vaknade iaf vid 12 tiden någongång av att telefonen vibrerade, han dock inte svara men såg att det var Tessan som hade ringt. Hon ringde lite senare igen iaf så fick hon det sagt som hon ville ha sagt:P Det pratades om party imorgon men vet inte om jag orkar eller något heller så får se hur det blir med det.

Mitt öra är bättre idag och hålet ser faktiskt ganska fint ut, trots "olyckan":) Så kan nog sätta in ett nytt örhänge om någon dag då sårskorpan är borta helt:) Nu vet jag inte vad jag och Emelie ska hitta på just nu, men jag är trött. Och vill kolla på Dont mess with the Zohan, men vet itne om Emelie vill se den nu. Så får se hur det blir, måste även städa undan en del i mitt rum då det ser ut som ett bombnedslag här just nu:O

Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen på ett personligt möte, och då ska man ha skrivit ett personligt brev och testat gjort ett CV som man kan få hjälp med att göra bättre när man väl är där.:)

Vad har ni gjort idag då?



2008-09-04 @ 19:13:20
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n