Torsdag

Idag har det inte hänt så mycket, Windows strulade igår och datorn dog. Sen ville inte XP funka alls så jag fick installera om hela XP och idag har jag suttit och installerat alla mina program och sånt igen, och är nu klar och har allt uppdaterat och klart:) Så nu funkar allt som innan fast mycket bättre, datorn funkar alltid så bra i början efter en ominstallation:)

Jag har precis hjälpt Tessan lite med hennes design, hon ville ha ett annat teckensnitt så jag fixade det. Men då vart allt jätte litet så har fått pilla lite på storlekarna också. Hon vill att jag ska göra om hennes header och ändra hennes färger och grejer också. Men det får bli en annan gång då jag inte har PS installerat ännu och måste hitta massa roliga saker till PS så det inte ser så jätte tråkigt ut;)

Emelie´s mamma fyller år idag:D Grattis:D:D Så Emelie ska åka hem dit idag, sen åker jag dit imorgon eller något. Vi skulle prata mera om det senare:)

Hur ser eran helg ut då?


Denna bild blev omgjord av en bloggläsare:) Tack Emme för denna:D



2008-09-25 @ 15:50:08
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jennie

Ni är så otroligt fina ihop :) ni verkar så himla kära i varandra :D det är så himla roligt att se!! Också är det bra att du bara tycker att det är kul att Emelie har lilla Wilma oxå. Ni är verkligen ett fint par. fortsätt med det ;)

2008-09-25 @ 17:12:48
Postat av: Josefine

Hüller verkligen med Jennie! Sü söta! Jag kommer tillbringa min helg här nere i det (dö)trista tyskland med en familj som knappt kan engelska...hur ska det gü? xD

2008-09-25 @ 18:07:01
URL: http://astoryaboutmylife.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hüller verkligen med Jennie! Sü söta! Jag kommer tillbringa min helg här nere i det (dö)trista tyskland med en familj som knappt kan engelska...hur ska det gü? xD

2008-09-25 @ 18:07:03
URL: http://astoryaboutmylife.blogg.se/
Postat av: emma.

åh, ni är så söta tillsammans tycker jag! :)



kul att ni gillar bilden, :)

kramkram.

2008-09-26 @ 18:21:33
URL: http://emmalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n