Tisdag

Idag har jag känt mig seg hela dagen, åkte hem till Emelie idag och hämtade lite kläder och sånt. Sen kom vi hem och kollade på film, men båda somnade. Emelie för hon alltid somnar när vi kollar på film, och jag för att jag är seg idag. Känner mig fortfarande jätte seg:/ Vill egentligen fortfarande sova, men då kommer jag inte kunna sova något inatt. Känner mig typ lite hängig också, kanske även jag är påväg att bli sjuk? Skulle inte vara så kul, men det är ju itne så mycket att göra åt isf. Vet inte vad jag ska skriva idag, orkar inte skriva så mycket heller just nu.

Hoppas att allt är bra med er ändå:)



2008-09-09 @ 19:16:00
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Izabella

Köp esperitox/esberitox elr nåt sånt på ICA det hjälper mot förkylning:)



Ha det bra:)

2008-09-09 @ 19:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n