Onsdag

Idag har det varit en lugn dag, jag har bara varit hemma för att jag är fortfarande lite hängig. Plus att det har blivit så förbannat kallt ute. Plus att jag fick reda på att min farbror skulle komma hit idag igen, så det var bara att ta sig till att städa och fixa i ordning mitt rum igen som han kommer för att ta över igen:P haha. Var ganska mycket att fixa då jag inte hållt ordning på sakerna dom senaste dagarna, och har hjälpt pappa att måla i köket istället.
Fick svar från PCcity idag, inte det svaret jag ville ha. Men det är bara att söka vidare, tillslut får man ju ett jobb någonstans:) Skulle även ta kontakt med en av pappas gamla kompisar som jobbar inom resturangbranchen för att se om jag kunde få jobb hos honom, så man får in foten lite bättre på arbetsmarknaden. Men det är ju inte heller 100% att man får det, så därför måste man vara aktivt sökande när det gäller alla andra jobb också:)

När jag var klar med allt sånt där så satte jag mig på msn, och prata med en kille jag inte pratat med på typ 1 år. Han ville att jag skulle spela lite diablo 2, som jag installerade igår kväll för att jag tänkte att det kunde vara kul att testa spela det igen. Då det var så länge sen jag körde det och allt sånt:P Så det kändes konstigt att han frågade det just idag haha, men jag spelade lite med honom och det var ganska kul. Men nu är jag tillbaka i verkligheten och ska nog försöka sova lite om ett tag, så jag inte sover bort hela dagen imorgon:)

Vad har ni haft för er idag då?



2008-09-10 @ 23:37:26
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Synd att du inte fick jobbet.. det kommer så småning om,. hoppas du får det där med restaurang saken.. :)

2008-09-11 @ 10:38:34
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n