Onsdag

Igår var jag på informationsmöte på Arbetsförmedlingen för unga:) Det var ganska mycket information, men det mesta av det vi fick reda på visste jag redan. Men samtidigt fick man lära sig lite mer om det man kunde och lite nya saker också.

Emelie kom hem till mig vid 4-5 tiden någongång igår, och vi gjorde inte så mycket igår heller iofs. Vi bakade, gjorde pannkakor(Dom flesta blev lite misslyckade, men några blev bra:D Dock för tjocka haha:P), badade. Sen kollade vi på film men båda höll på att somna så vi stängde av. Det var Shrek3 som vi försökte att titta på:D Så vi somnade båda någongång mellan 11 och 12.

Idag vaknade jag vid 11 och hade ont som fan i mitt öra. Och kollade av en reflex där jag hade legat med huvudet, och där ligger "blingblingen" den hade lossnat från örhänget!:O Och kvar hade jag bara pinnen såg det ut som. Så jag försökte dra ut den, men det gjorde för ont så jag hämtade en isbit för att "bedöva" lite. Försökte lite till men gled bara, så gick in i badrummet och tog en pinsett och började dra. Fick bara "pluppen" som ska hålla kvar det första gången. Så drog ännu hårdare efter, trodde att det hade börjat blöda och sen stelnat för att den satt så hårt. Men när jag fick ut hela sen så såg jag varför det gjorde så ont. En del av framsidan var kvar! Så mitt hål blev typ 4-5 gånger så stort!! Det gjorde förbannat ont!:O Så nu sitter jag här med plåster runt halva huvudet känns det som, för det kom hur mycket blod som helst. Men det gör iaf inte ont längre nu, som tur är:) Men jag lär ju få gå till en peircing butik om jag vill ha något i örat nu då hålet är för stort för allt annat haha:P eller så får man hoppas på att det drar ihop sig ganska bra:P Men men får se hur det blir med den saken, ont gjorde det iaf. Kan ju säga att göra hål själv gör inte ont, om man värmer på nålen ordentligt. Men att dra ut det sådär som jag gjorde är inte att rekommendera, så nu har jag lärt mig att om det händer igen så ska jag peta det frammåt även fast det gör ont, för det gör inte ens hälften så ont som att göra hålet bredare på det där sättet!

Vad som händer idag får ni väl veta senare, då jag inte har en anning just nu.
Vad är dina planer för dagen?





2008-09-03 @ 12:19:28
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Sooooova, kom hem från skolan nu. sjukt trött :P

2008-09-03 @ 14:41:29
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men, det läker ju och hålet växer igen... så synd om dig är det ju inte hihi

2008-09-04 @ 00:28:00
Postat av: sm

satan i gatan vad ont ! :O

2008-09-04 @ 17:40:30
URL: http://soffsoff.blogg.se/
Postat av: josie

haha det lär läka .. jag har töjt mina öron (8 mm) hade 10 mm förut och det drog ihop sig på nån vecka .. så lär ju inte bli nått problem för dig.

öron är sjukt läkbara. :)

2008-09-05 @ 09:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n