Måndagkväll

Jag behövde inte köpa så mycket till bakandet, bara en mjölk då jag tänker göra något enkelt men ändå gott:) Så lutar mot någon form av muffins eller sockerkaka. Kanske både och?
Vi har ätit våfflor så den mjölken jag köpta gick åt så ska snart gå ner och köpa en ny så jag har till bakandet också. Sen blir det någon film, Emelie vill helst se någon gamal och mysig film. Men jag vet inte om jag har några såna så får se vad det blir för någon helt enkelt. Sen ska väl vi försöka planera något vi kan göra imorgon när hon kommer hem från skolan och sånt, så det inte bara blir film varenda dag, det är mysigt iofs så jag klagar inte på det;) Men kan vara kul att göra något annat för omväxlingensskull.

Och PCcity borde höra av sig snart, har dom inte hört av sig tills på torsdag så ska jag ta kontakt med dom. För säger dom en tid så får dom väl hålla den också.

Funderar på att göra om designen på bloggen igen, vill ha lite nya färger och sånt, men vet inte hur jag ska göra eller vilka färger jag vill ha. Får se hur det blir med det helt enkelt:D Sen vill Tessan att jag ska ändra lite småsaker på hennes blogg också, så får ta mig tid att fixa det någon dag nu i veckan också, så hon inte tjatar på mig så mycket om det sen. Haha:D



2008-09-08 @ 19:05:51
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hallå inte abra du som ska baka ju:O Jag också:( haha:D:D

2008-09-08 @ 19:07:28
URL: http://ungmamma15.blogg.se/
Postat av: anonym

Gå in och läs min blogg och kommentera också gärna, så får ni veta hur en del killat tänker och känner när det har med abort och göra.



//Om våran abort ur killens synvinkel!



http://enabort.blogg.se

2008-09-08 @ 21:42:35
URL: http://enabort.blogg.se/
Postat av: marina

hoppas bakandet gick bra!:)

gillar din header,tycker du ska ha kvar den.

besök gärna min blogg.

2008-09-09 @ 18:22:40
URL: http://justmajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n