Måndag

Lite dålig uppdatering i helgen, men har varit hos Emelie och jag vill inte sitta vid datorn för mycket då som sagt. Men vi har tagit det lugnt i helgen:) Jag kom ganska sent på fredagen hem till henne, då jag trodde min farbror skulle komma hem hit igen i helgen så jag städa och fixade i mitt rum innan jag kunde åka. Emelie var hur trött som helst efter veckan och hon somnade innan klockan ens var 11. Och jag kunde inte somna så jag satte mig vid datorn och han bara logga in på Facebook sen vaknade Wilma till, så då gav jag upp att sitta vid datorn och la mig och försökte sova iaf. På lördagen så gick vi runt på en promenad runt typ hela telefonplan och på kvällen så kollade vi på "PS. I love you", eller ja jag gjorde det Emelie somnade efter typ 20-30 minuter haha:P

Igår var jag på min träning, var ganska mycket folk som trillade in igår:D Var riktigt kul, det gick lite bättre än förra veckan. Men jag måste få ganska mycket bättre kondition för att orka spela ordentligt. Blir trött i kroppen ganska så fort, men funderar på att gå ut och springa lite då och då, för att förbättra min kondition:) Efter träningen satte jag mig vid datorn ett tag och vid 12 tiden gick jag och la mig och somnade på engång:D Vaknade för typ 1 timme sen, och nu sitter jag här och försöker komma på något att göra idag:) Igår fick jag även reda på att min käre vän Jimmy har flyttat upp till Skellefteå IGEN!! haha, som han sa att han inte skulle göra när han flyttade hem igen i juni haha:P Så nu lär jag inte träffa den pojken på ett tag igen, men det är bra att det finns internet och mobiler så man kan hålla kontakten ändå:) Får väl ta mig tid någon gång att åka upp och hälsa på honom också kanske;) Kan ju inte träffas lika ofta som förr, men man får göra det bästa av situationen helt enkelt;)

Hur har eran helg sett ut då?;)



2008-09-01 @ 13:07:04
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma

Fattar du något av den nya blogg.se? Vart finns de nyaste inläggen som har skrivits? Tack:D

2008-09-01 @ 15:14:41
URL: http://regalemma.blogg.se/
Postat av: sara

jag har min bästa vän i Sala, så jag vet hur det känns!

2008-09-01 @ 20:04:59
URL: http://sarawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n