Måndag

Nu är det exakt 3 månader kvar tills jag åker till Gran Canaria med min familj för att fira min mamma som fyller 40:) Längtar till det:D Och Emelie kan inte följa med dit, pga att hon inte får åka utomlands för sin skola, pga risken för att bli sjuk m.m Så blir bara jag och min familj(Familjen på mammas sida) men det kommer nog bli kul ändå ska ni se:D:D Ser iaf fram emot att få åka utomlands med dom för första gången:D

Idag hade jag tänkt att baka lite, men jag vet inte vad jag ska baka för kul. Några förslag från er läsare kanske? Ska ta och hoppa in i duschen snart iaf, sen ska jag åka och möta Emelie när hon slutat skolan. Och påvägen hem ska jag köpa dom sista sakerna jag behöver för att baka, så måste väl bestämma vad jag ska baka innan. Skulle vara en fördel iaf:)

Vad ska ni hitta på idag då?:D



2008-09-08 @ 14:39:34
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

baka nått gott bara. :D och sen kommer du hit med det på en fika här och hjälper pappa med våran dator !!

2008-09-08 @ 15:45:28
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Camilla

vart i gran canaria ska du åka? :)

2008-09-08 @ 20:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n