God morgon

Har precis vaknat, och fryser som jag vet inte vad. Förstår inte att det kan vara så förbannat kallt inomhus? Ligger med kläder på och en filt över mig just nu, så blir varm snart förhoppningsvis. Jag är även lite risig i halsen, men det är förhoppningsvis inget speciellt. Förkylningen har släppt nu iaf, eller är iaf inte täppt eller något sånt längre:) Vad jag ska göra idag vet jag inte, ska gå till banken och fixa lite papper innan dom stänger iaf. Men mera vet jag inte ännu.





2008-09-11 @ 13:20:21
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

OH NO! :(

Fasen, du åkte på det där killer viruset med.

Hoppas du mår bättre snart.

Kram linda

2008-09-11 @ 18:04:14
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n