Fredag

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen på ett personligt möte med handlägaren. Det gick bra, och jag verifierade mina betyg m.m från Walthers. Och så fick man prata om vad man ville göra m.m. Så nu har jag det avklarat och nu måste jag börja söka jobb ordentligt så jag kan börja jobba någongång. Förhoppningsvis så får man väl jobb ganska snart iaf, och jag har inte hört något från PCcity heller, nästa vecka är vecka 3 och då ska dom höra av sig senast sa dom. Om dom inte gör det tänker jag själv ta kontakt med dom någon dag i veckan.  Resten av dagen har varit ganska lugn, jag har varit hemma och städat och haft mig. Emelie var här ett tag efter skolan och skulle träffa Lina och några andra idag. Och skulle komma tillbaka hit senare, så får se när hon dyker upp helt enkelt:P
Vi lär väl sova på engång när hon väl kommer, då hon ska upp tidigt imorgon. För Granis och hans familj skulle komma och lämna Wilma ganska tidigt sa dom.

Vad jag ska hitta på i helgen vet jag inte heller, är inte lätt att hitta på så mycket när man inte har så mycket pengar. Så blir det när man är arbetslös, tur jag har råd med mitt snus iaf. Annars hade jag blivit tokig, och på sjukt dåligt humör haha:P

Hoppas det är bra med er alla:)



2008-09-06 @ 02:03:50
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n