Fredag

Nu var denna dagen slut och helgen börjat=) Emelie slutade ganska tidigt idag, men jag stannade hemma någon timme längre ändå. Jag hade lite att fixa till hemma innan jag kunde åka, så Emelie hämtade Wilma och åkte sedan hem. Tessan ville möta oss och vara med oss ett tag men det gick inte då jag inte hann bli klar med sakerna hemma i tid, och hon skulle hem till Alex:)
Jag mötte Emelie i slussen vid 6-halv 7, sen åkte vi hem till henne. Och hon ville visa mig det nya Coop Forum som öppnade här igår, och det var hur mycket kö som helst. Så vi valde att inte handla något där just då, och under tiden vi var där så skickade Emelie och Lina sms till varandra och dom bestämmde att vi skulle äta något tillsammans. Då det var länge sen hon träffade Wilma, och länge sen hon träffade mig också för den delen=) Så vi gick till midsommarkransen och så åt vi på Grillen där(kommer inte ihåg vad det heter nu bara för det:P), innan vi käkade sprang jag in lite fort på konsum för att köpa snus, det var typ världens segaste kassör, för det var 2 personer som var före mig i kön och det tog typ 10 min innan det var min tur. Skulle även köpa snus till Emelie´s mammas man, så tog ett tag för kassören att förstå exakt vilka snussorter jag ville ha. Plus att han ville ge mig miniportioner, pekade på en och fråga om det var den och pekade sedan på en annan sort(trodde han) lite längre bort, som även det var mini och samma sort som innan. Men tillslut fick jag allt rätt, och vi kunde äntligen äta:)

Efter att vi hade ätit tog vi en tripp förbi Coop Forum igen för att kolla om köerna var mindre, vilket dom var. Så vi gick in och köpte lite lösviktsgodis och gick sedan hem=)

Så mycket mer har vi inte hunnit göra idag, och nu har Emelie somnat så jag sitter här själv och kan inte sova för tillfället:P




2008-09-27 @ 00:19:16
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Helena

vet du hur jag kan hitta artikeln om Emelie på aftonbladet.se?

2008-09-28 @ 18:01:19
Postat av: Therese

Du har blivit utmanad, titta in på min blogg !

2008-09-30 @ 07:03:58
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snacka inte skit om kassörerna på konsum!

ha respekt för att det kan komma saker som stör, och att man kan vara ny !?

Men men, vissa gör inte annat än klagar!

2008-10-02 @ 00:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n