Fredag

Är nu vaken och sitter här och gör inte så speciellt mycket, ska kanske försöka ta mig något att äta snart. Jag och Emelie tänkte som sagt gå på bio igår men när vi kom till biografen så hade filmen som hon ville se redan börjat och dom andra filmerna som inte hade börjat ännu ville hon inte se. Så vi gick runt lite på stan själva och hade det trevligt:) Var ett tag sen hon och jag bara gick ut för att gå ensama och bara prata och sånt, det är faktiskt väldigt mysigt:)

Emelie åkte till skolan för ett litet tag sen, och efter skolan så ska hon åka och hämta Wilma innan hon kommer hem hit igen. Vad vi ska hitta på idag har vi inte planerat ännu iaf, men det blir nog bra ändå tillslut:) Imorgon så ska vi till hennes Farmor och på söndag ska hon fotograferas, sen ska vi kanske gå på bio på Söndag istället, beror på hur länge hon är hos fotografen och lite såna saker. Om det inte blir bio så ska jag på Innebandyn, annars hoppar jag över det denna vecka. Då det var ett bra tag sen vi var på bio senast.

Någon som kan tipsa om någon bra film som går på bio?


Morgonpigg man är och ser ut då!:P



2008-09-19 @ 10:29:46
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

bor du med dina föräldrar eller ensam? :p

2008-09-19 @ 12:10:41
Postat av: Michelle

patrik 1,5 grymt bra film!

2008-09-19 @ 15:27:25
Postat av: Ems

Tycker du ser väldigt söt ut=)

2008-09-20 @ 12:07:53
Postat av: LAACY

Wall-E är bra =D en disneyfilm men helt underbar!

2008-09-21 @ 22:46:05
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: elina

Du ser jäääkulst bra ut :)

2008-09-22 @ 22:36:30
Postat av: Marielle

Step Brothers! Det såg pojken och jag för någon dag sen. Om man saknar att få skratta ihop med sin partner lite så är den väl värd och se. Mvh

2008-10-08 @ 17:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n