Dåligt uppdaterat

Har inte uppdaterat så bra nu igen, men det är för att jag har haft massa annat för mig. Har kollat runt lite här och var om dom har några lediga jobb och så vidare. Har inte fått något av dom än, men det är bara att vänta och se som sagt. Någon som har tips på några platser som dom vet söker folk?

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på(Ovanligt va?:P), ska iaf ta och äta lite lunch snart. Sen så ska jag nog fortsätta leta jobb, ska kolla via Arbetsförmedlingens hemsida och se om det finns några intressanta jobb där:)

Jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva just nu, det händer inte så mycket nu om dagarna så har inget kul att skriva heller.

Emelie var ju och fotograferades på zing igen, men denna gången själv:) Så tänkte att jag lägger ut lite av dom bilderna här jag också:)










Visst är hon underbart vacker och söt?:D

Om det är någon som undrar vart hon har sin förlovningsring, så har hon den i halsbandet.;)




2008-09-23 @ 13:53:58
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

varför har hon inte sin ring på fingret?

2008-09-23 @ 14:35:46
Postat av: Christoffer

För i hennes skola får man inte ha ringar på sig, exakt varför vet jag inte men det har med hygien eller något sånt att göra. Därför har hon den runt halsen.

2008-09-23 @ 15:19:41
URL: http://fisk33n.blogg.se/
Postat av: Karin

Inom barnomsorgen söker de alltid folk, så ring runt till förskolorna omkring där du bor och fråga hur du kan bli anställd som vikarie. Det du behöver är ett utdrag ur polisregistret.

Och ja, det har med hygien att göra, att Emelie inte får ha smycken på händerna i skolan.

2008-09-23 @ 15:57:08
Postat av: Malin

Ja, självlart.... tänkt inte alls på det:-)

sorry....

2008-09-23 @ 16:07:25
Postat av: Fanny

Jätte fina bilder :)

2008-09-24 @ 20:11:55
URL: http://faanny93.blogg.se/
Postat av: elle

Ahh dem e verkligen jätte fina! SÅ söt så=)

2008-09-24 @ 21:07:25
URL: http://eelliinnoor.blogg.se/
Postat av: Elin

Jättefina bilder!

Vad kostar det att ta sådana?

2008-09-24 @ 22:45:37
Postat av: malin

gillar sminket hon har men varför ska hon alltid se se svår ut? vore ju najs oh se en bild där hon faktiskt log, alla blir ju så mkt sötare då. KAN hon le, är ju frågan egentligen...

2008-09-25 @ 17:07:30
Postat av: Sandra

Vackert! :)

2008-10-03 @ 20:32:45
URL: http://sandrasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n