Veckan börjar dåligt!

Denna vecka började ju inte så bra, min laptop gick sönder så nu är det dags att börja kolla efter en ny=/ Så det är väl det första jag ska göra när jag kommer hem från lumpen sen igen. Och sen sitter man fast här ute på muskö vilket gör det svårt att få tillgång till datorn då det nästan alltid sitter någon vid datorn vi har i vakten.
Imorgon ska jag åka till berga för att prata med Personalkonsulenten på morgonen och sen är det granskningsnämden för att se om jag får frisedel eller inte. Skulle vara skönt att slippa den här skiten är så trött på det, men samtidigt känns det så dumt när det är så kort tid kvar.

Den här veckan kommer bli så tråkig om jag inte får frisedel för det finns inget att göra här ute nu när datorn inte funkar längre, någon som har tips på någon laptop som inte är allt för dyr kanske?;)


Vad gick du för linje i gymnasiet? Vad har du tänkt göra efter lumpen? Jobba,plugga etc?

- Jag gick samhälle med specialidrott. Efter lumpen har jag tänkt att åka på någon resa och sen fortsätta plugga men samtidigt ha något jobb så jag tjänar lite pengar också. Och ta mitt körkort också såklart:)

Det var allt jag hade att skriva just nu, ställ frågor eller säg något jag kan skriva om som ni vill veta:)




2008-03-17 @ 20:22:53
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sophia

Min Fujitsu siemens amilo är bra och prisvärd, 4000 kr =)

2008-03-17 @ 21:21:27
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se
Postat av: ..

Gick du på Walthers i nacka strand då eller?

2008-03-17 @ 21:27:00
Postat av: Mirre

Hur tror du att du lever om 5 år? Eller hur vill du leva?

2008-03-17 @ 22:44:03
Postat av: Anneli

Är du helt besatt av att svara på frågor?

2008-03-18 @ 16:40:48
Postat av: Micaela

Jag tycker att det är bra att du svarar på läsares frågor. Så vi inte sitter och undrar här.. ;)

Hm. Frisedel innebär att du slipper lumpen? om jag fattat det rätt?

visst är Wilma världens sötaste tjej?

2008-03-19 @ 10:12:02
Postat av: Åsa

Vad vill du jobba med i framtiden?
Tror du på livslång kärlek?
Din inställning till otrohet?
Vad har du för fritidsintressen?
Din inställning till droger?
Du verkar vara en trevlig och mogen kille.

2008-03-19 @ 14:08:35
Postat av: Maja

hur många läsare per dag har du? =).

2008-03-20 @ 04:11:59
URL: http://ViUngaMammor.blogg.se
Postat av: Mimmi

Braatt vi får ställa frågor:) Så jag undrar,hur gick det för dig? Fick du frisedel?

2008-03-20 @ 19:46:21
Postat av: C

tror du att du och emelie kommer skaffa ett barn?

2008-03-21 @ 22:41:57
Postat av: Johan.se

Hej Christoffer! Jag vill tipsa dig om www.magneten.se. Den kanske skulle passa på din blogg. Hälsning Johan

2008-03-21 @ 23:47:57
URL: http://www.johan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n