Tisdag

Idag så mår jag bättre iaf, så jag är glad att jag inte blev jätte sjuk. Men ska ta det hyfsat lugnt idag iaf för att vara på den säkra sidan:) Jag sov till ungefär 12 idag och har inte gjort så mycket, har bara suttit och lekt med datorn typ hela dagen.
Måste bara säga att det finns vissa som är väldigt "roliga" som bryr sig kanske lite för mycket om Emelie, mig och Granis "dramat". Det börjar gå förlångt när personer som jag inte ens vet vilka det är ringer och säger saker som "Håll dig undan från Emelie" och "Rör inte Emelie igen" m.m.
Har inte så mycket mer att skriva just nu men kom gärna med lite frågor m.m så jag har lite att gå på iaf=)

image42



2008-03-04 @ 15:46:23
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du blivit slagen?

2008-03-04 @ 16:10:37
Postat av: Emelie

min bild ju älskling;)

2008-03-04 @ 16:13:36
URL: http://ungmamma15.blogg.se
Postat av: Therese

men fan vad sjukt att de ringer.. :S idioter som inte har liv.. usch ! Så bra att du mår bättre. =)Kram på dig.

2008-03-04 @ 16:27:02
URL: http://Thersemansson.blogg.se
Postat av: Anonym

vad är du rädd för?

2008-03-04 @ 18:35:26
Postat av: Anonym

vad är det pinsamaste du har gort?

2008-03-04 @ 18:36:05
Postat av: Anonym

Hahaha... Näää... Har dom till och med börjat ringa?? Shit! Helt sjukt! Även om man inte gillar det man läser så gör man väl inte så?

2008-03-04 @ 19:29:57
Postat av: Sanna

ringer folk verkligen och säger det? Det är ju sjukt om något. Borde man ju kunna anmäla, bara för att man läsers folks bloggar kan man väl inte tro att man har rätt att börja lägga sig i deras liv. jösses. Hoppas dom ger upp snart så ni får göra vad ni vill utan att höra alla andras åsikter om det hela tiden (;

2008-03-04 @ 20:18:45
Postat av: Cassie

Haha, verkligen lägga sig i folks liv? Hua, förstår inte hur man kan göra så om man inte har något med saken att göra.

2008-03-04 @ 20:27:36
URL: http://metrobloggen.se/cl
Postat av: M

En fråga somfodrar ett kort svar,Är ni tillsammans?

2008-03-04 @ 20:37:43
Postat av: Anonym

Shit nu har det verkligen gått för långt om folk till och med ringer! Så sjukt!!
Jag hör visserligen till dom som inte har ett gott öga
för dig, och tycker inte att du o Emelie har skött det här särskilt snyggt. Men det är bara mina åsikter, jag känner inte er o vill inte kasta skit på er.
Huvudsaken är att Emelie och Andreas kan ha en schysst relation och gör det bästa för Wilma.

Det var bara det jag ville säga..:P

2008-03-04 @ 22:43:52
Postat av: Tesa

Oj.. Hittade hit via lillasyster Sofies blogg( click.blogg.se) Låter som du hamnat i värsta triangeldramat!! usch vad det finns knäppa männsikor som tror att dom kan lägga sig i andras privatliv och styra å ställa hur som helst..
Nåja, hoppas allt löser sig för dig iaf! ;) Och det är inte lätt alla gånger när man är ung och nykär! :D

2008-03-05 @ 18:55:42
URL: http://lillamys-tankekraft.blogspot.com
Postat av: Sophia

Jag precis som anonym, kan hålla med om att jag inte har ett gott öga för dig. Jag tycker att det ni gjorde var fel, MEN jag tycker också att alla har rätt att leva sitt liv, som man vill. Och när man då har börjat ringa dig mitt i natten, då tycker jag det gått för långt.

Jag hoppas iallafall att vilken lösning som en kommer, är den bästa för Wilma, för det är trots inte allt hennes fel att all den här kalabaliken uppstått.

2008-03-05 @ 21:46:34
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag har inget imot dig, inte nu när jag läste emelies inlägg då hon inte varit otrogen, men måste säga en sak, du är ju långt ifrån Wilmas styvpappa, hur tror du Andreas känner när han läser att du skriver att du är Wilmas styvPAPPA, är du gift med Emelie? För när man är gifta blir man styvpappa, just nu är du inget annat än en "Vän" till Wilma, det tyckte jag var lite respektlöst mot Andreas att skriva, att du blivit Wilmas styvpappa, du är ingenting med pappa till Wilma än. I övrigt verkar du vara en helt okej kille, bara du är snäll mot Emelie. Tycker dock du ska klargöra i ett inlägg om misstaget med styvpappa, för respekt mot Andreas!

Krya på dig!

2008-03-06 @ 00:34:21
URL: http://lovisaarkenlund.blogg.se
Postat av: Lee

Till Lovisa - jag har da aldrig last nagonstans att Christoffer kallat sig sjalv Wilmas styvpappa.
Forresten sa blir folk tillsammans och gor slut hela tiden, ni hade inte ens brytt er om inte 16-ariga Emelie haft ett 1-arigt barn. Detta hander aven nar man ar 30, 40 ar gammal och det har faktiskt ni ingenting att gora med, for det ar normalt att kanslor svalnar och man gor slut. Christoffer hade val anda ingenting att gora med Emelies kanslor for Andreas, heller.

2008-03-08 @ 11:27:58
URL: http://leemikulska.blogg.se
Postat av: Anonym

Till Lee:

Var bara tvungen att slänga in en kommentar här,
visst, du har rätt, folk blir tillsammans och gör slut hela tiden.

Men det är skillnad när det finns barn med i bilden!
Då är det inte rätt (enligt min åsikt) att "bli tillsammans och göra slut hela tiden"

Har man barn tillsammmans är det viktigt att verkligen tänka genom om det är rätt beslut osv...

Självklart ska man inte hålla ihop för barnets skull om förhållandet verkligen inte funkar.

Och du, det är skillnad på en 30, 40 åring och en 16 åring...
16 år, då har man inte mycket erfarenhet...

2008-03-13 @ 10:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n