Svar på frågor

Hur är det att vara i lumpen?
- Det är tråkigt för det mesta, men man träffar en hel del människor som man aldrig skulle ha träffat annars och dom man kommer överens med är oftast hur roliga som helst:) Det finns typ bara 2 saker som är positivt med lumpen som jag kan komma på iaf och det är att man träffar en hel del underbara personer och man lär sig att uppskatta det civila livet en hel del.

Kan du och Andreas prata med varandra?
- Vi har typ inte kunnat prata med varandra på ett bra tag men förra veckan så pratade vi lite när båda var sjuka på logementet, men det kan ha varit för att man inte har många andra att prata med. Så vi kan prata med varandra, men kanske inte gör det hela tiden. Jag har som sagt inget emot honom men förstår om han inte vill prata med mig.

Hur är Andreas mot dig när ni ses?
- Vi har inte pratat med varandra sen i Januari om man bortser från förra veckan. Och han gör inget mot mig och jag gör inget mot honom heller. Låter han vara om det är det han vill helt enkelt.

Känns det inte konstigt för dig att Emelie fortfarande bor och delar säng med sitt ex? Hur kan du känna dig bekväm med det?
- Jo visst känns det konstigt, men det är antagligen den bästa lösningen för tillfället och jag litar helt på Emelie som sagt. Bekvämt kanske det inte känns direkt, men jag litar på henne fullt ut och hon har inte gjort något som skulle göra att jag tvivlar på henne så.

Är du inte rädd för att emlie ska ångra sig och gå tillbaks till Andreas?
- Jag var mer rädd för det i början, nu är jag inte lika rädd för det men den rädslan kommer kanske finnas kvar ett tag till.

Kan du inte berätta hur det var eller gick till när ni äntligen bestämde er för att säga att ni är tillsammans? gjorde ni ngt speciellt då, eller bstämde ni det över telefon?
- Vi "bestämmde" att vi var tillsammans runt min födelsedag ungefär och jag sa att hon skulle säga det till alla när hon väl kände sig redo och inte göra det för tidigt i bloggen för att tänka på Andreas.

Vad säger/tycker dina föräldrar om att din nya flickvän har en liten dotter? & fortfarande bor med sitt ex?
- Min pappa träffade Emelie och Wilma innan vi blev tillsammans när hon var och hälsade på när jag var hemma och var sjukskriven. Och han tycker att det inte spelar någon större roll att hon har en liten dotter. Och min mamma har vetat om allt från början i princip då jag alltid säger allt till henne då hon är som en vän och förälder som man kan prata om allt med. Vet inte riktigt vad mamma tycker om att Andreas och Emelie bor tillsammans och min pappa säger bara att det är konstigt men sammtidigt att det är bra att dom kommer så bra överens att hon kan bo där även fast det är slut och allt.

Har du känt så som du känner för emelie för någon annan? Känns det som om just hon är den rätta för dig?
- Nej det har jag faktiskt inte, har känt någon annorlunda känsla under hela den tiden jag har känt Emelie som inte riktigt går att beskriva men det känns helt underbart när jag är med henne eller hör hennes röst. Man blir på bättre humör på engång. Ja det känns som att hon är den rätta, annars hade jag inte blivit tillsammans med henne?

Hur ofta och mycket träffas ni, kan ni sova med varandra ofta oså?
- Vi träffas inte så ofta pga lumpen, skolan och Wilma. När vi väl träffas så brukar vi sova med varandra om vi kan det ja. Men det blir väl bättre med det längre fram.

Kan du inte lägga upp en bild på dig o Emelie?
- Har inga bilder på oss ännu iaf så kan inte lägga upp några just nu. Så kommer kanske i framtiden.

Läser du andras bloggar?
- Ja mina vänners och några andra ibland.

Hur många syskon har du och hur gamla är de?
- Jag har 3 st halvsyskon(16 år, 13 år och 8 år) och 3 st plastsyskon (16 år, 11 år och 10 år). Men som jag skrev tidigare räknar jag alla som mina riktiga syskon och älskar dom alla:)

Det var alla frågor jag fått just nu som jag känner att jag kunde svara på iaf:)



2008-03-16 @ 23:06:37
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mia

Har läst Andreas o Emelies bloggar ganska länge.Tittat in hos dig också lite på sista tiden.Ärligt talat har jag inte haft några höga tankar om dig.
Men när jag läser dna svar på frågorna så ändrar jag uppfattning.
Du är nog en bra kille trots allt:)
trots att du nog gjort dina fel.
Men alla kan vi fela.

2008-03-16 @ 23:40:28
Postat av: Therese

kul med uppdatering. :)krya på dig.. eftersom du fortfarande är förkyld :) vi hörs. Puss

2008-03-17 @ 00:43:22
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: Mickan

Kul frågor, bra svar. Vet att du tar bra hand om Wilma och Emelie. Är glad att ni känner så starkt för varandra. Ta hand om flickorna.

2008-03-17 @ 01:51:03
URL: http://mickanp.blogg.se
Postat av: maria

hahadu följer min blogg mest av alla ;);) hahaha

2008-03-17 @ 11:27:07
URL: http://mariaorre.blogg.se
Postat av: Maria

Vad gick du för linje i gymnasiet? Vad har du tänkt göra efter lumpen? Jobba,plugga etc?

2008-03-17 @ 12:03:17
Postat av: sandra

Håller med Mia =)

2008-03-17 @ 14:50:39
Postat av: ....

Man träffar inte den rätta när man är under 20. Inse det någongång. Inte konstigt att barn kommer till från höger och vänster.

2008-03-19 @ 08:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n