Sjuk?

Happ då är man typ sjuk eller något också:( Jag har inte uppdaterat i så bra i helgen för först hade jag inte tid och sen igår kväll fick jag så sjukt ont i magen och det har jag fortfarande, och varje gång jag gör något så känns det som att jag ska spy när som helst. Och det är jobbigt att äta, vet inte vad det kan vara men förhoppningsvis så försvinner det snart, hatar att vara sjuk och speciellt när man är hemma och är ledig.

Så idag blir det inte ett mkt längre inlägg än såhär, ska gå och lägga mig i sängen igen och försöka må bättre sen.

Har fått 1 fråga bara under dessa dagar så passar väl på att svara på den också.

Hur lång är du?
- Jag vet inte exakt men senast jag mätte mig var jag 190 cm.

Thats all for now!



2008-03-03 @ 12:50:19
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej
Jag undrar vem som luktar bäst Emelie eller Theres där nere alltså.
Och varför vill du vara med Emelie när hon har barn ,du är bara 20 år och är ung.
Visst vill du bara kn henne?????????
Hennes mus måste vara uttöjd

2008-03-03 @ 15:52:47
Postat av: maria

mohaha SPYFLUGA.. eller jaa nånting iaf, spyfisk kanske :D
tack för i fredags fresten ! höhö
tjing

2008-03-03 @ 19:17:47
URL: http://mariaorre.blogg.se
Postat av: Hanna

Skäms du inte över att du har förstört Wilmas chans att växa upp i ett hem med båda sina föräldrar?

2008-03-03 @ 20:17:54
Postat av: Alex i K*k-kuren :(

Ofta du är 1.90! Jag är 189 och jag är ju fan längre än dig >:o
;)

2008-03-04 @ 08:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n