Missförstånd?

Hmm.. det verkar ha blivit ett missförstånd med ett av mina svar, det angående styvpappa saken. Jag sa aldrig att jag är styvpappa till Wilma, och det var inte heller det jag menade.
Igår träffade jag Jimmy, en gammal vän som jag inte sett på bra länge nu. Vi var ute och åkte bil först runt lite överallt i stockholm då han har fått körkort och allt nu;) Sen åkte vi hem till mig och Eddie frågade om vi inte skulle hänga med honom och Micki ut på krogen och efter många om och men så gick vi med på att åka dit och ha kul med dom:) Jag skulle inte dricka så mycket då jag inte har så jätte mycket pengar kvar, men Eddie och Micki stod för notan igår och jag får betala igen någon annan gång=) Jimmy som var chaufför drack bara cola men han hade full fart på dansgolvet iaf, han var kungen på dansgolvet igår haha:D Det blev en hellyckad kväll, och vi bestämmde att vi ska åka på en kryssning någongång och vi måste dra med oss Jimmy så han får dricka lite också, han verkade komma bra överens med Micki och Eddie och dom verkade tycka att han var en rolig snubbe så;)

Idag ska jag åka och gratulera Lina som fyller år:D

image43
Grattis Lina på din 17-årsdag:D



2008-03-06 @ 13:07:35
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

kul kväll. men skulle du inte betala räkningar ;) ? haha

2008-03-06 @ 14:41:55
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: LIIINA

TAAACK :D

2008-03-06 @ 18:37:29
Postat av: Anonym

Läs igenom ditt svar angående den frågan, där står rätt klart och tydligt precis som om du blivit styvpappa spela inte dum!Styvpappa blri man när man är gifta du kunde svarat klart och tydligt på svaret att jag vet inte hur det är imed jag och Emelie inte är gifta så jag är inget med pappa till Wilma! Illa christoffer!

2008-03-06 @ 21:35:18
Postat av: M

Vilken otroligt söt tjej,Lina

2008-03-07 @ 19:36:21
Postat av: Emelie

JAG SAKNAR DIG:(

2008-03-08 @ 16:39:35
URL: http://ungmamma15.blogg.se
Postat av: Jimmy

Faan va skoj det var på Kickis :)
vi måste åka på kryssning snart =) är hur taggad som helst :) då ska vi festa och dansa hela natten =)

2008-03-15 @ 23:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n