Kul kväll=)

Igår var jag ute med några lumparkompisar, Kim, Alex, Micki och jag började kvällen hemma hos Micki för att försöka få kvällen lite billigare, vi satt där och lyssna på musik, prata och hade det hur kul som helst. Vi försökte få med oss folk som ville med ut på krogen, vi testade i princip alla vi har på våra MSN och telefonlistor och det slutade med att vi fick med oss 2 st ut iaf. Tessan och Maria:) Dom kom till Farsta Strand och mötte oss vid tunnelbanan runt 9 tiden. Därefter åkte vi vidare till Kicks som vi alltid lyckas hamna på hur vi än vrider och vänder på allt, haha:) Men det var faktiskt bra drag där idag till allas förvåning och efter att kvällen rullat på lite så såg vi en till lumparokmpis komma in genom dörren, det var ingen mindre än Viktor Vikström. Och han talade om för oss att han skulle sjunga lite sen efter att han fått i sig lite mer, och han höll vad han sa och sjöng "Man ska köpa vingar för pengarna". Så vi blev ett par stycken från NSKY på kickis igår kväll. Kim åkte hem tidigare än oss andra då han inte mådde så jätte bra och Alex följde med honom en bit iaf och kom sen tillbaka med 2 tjejer, varav en av dom är en "trogen" bloggläsare som tyckte det var ganska coolt att träffa "Fisken", haha:D När dom kom gick vi från Kickis för Maria och Therese skulle åka hemmåt och när vi lämnat dom vid bussen så gick vi vidare för att käka men Elina och Sanna som dom hette ville dricka något då dom åkte till stan för att festa lite så vi gick in på typ första bästa krog vi såg, El Amir eller något sånt hette den och ligger en bit ifrån Centralen. Vi satt där och hade trevlgit och prata om allt och inget tills det var stängningsdags. Sen gick vi till Burger King och käkade innan vi skulle åka med bussen hemmåt.

Tessan och Maria sjunger för Micki;)


Viktor sjunger:)

Det var lite om gårdagen iaf, har säkert missat något men iaf, tänkte svara på lite frågor också nu när jag ändå är i farten:)

Hur kommer du ställa dig till att hon redan har barn?
- Att hon har barn gör mig faktiskt inte så mycket då jag har 6 yngre syskon så jag är van vid att ha barn runt mig och har alltid tyckt om barn.

Hur firade du din 18 årsdag?
- Jag firade den med mina närmsta vänner och familjen bara, ville inte ha något stort och var inte den som brukade dricka så ofta på den tiden. Vi var några som gick på krogen på kvällen men drack typ bara 1-2 öl.

Har du tagit studenten?
- Nej det har jag inte gjort då jag hoppade av skolan för att göra lumpen, dumt nog hade jag vetat hur tråkigt det var att vara bevakningssoldat hade jag hellre gått klart skolan, så det blir tillbaka till skolan sen när jag är klar med lumpen.

Vilken skostorlek har du?
- Haha, jag har storlek 45-46.


Hur känns det när alla är så otroligt otrevliga mot dig utan att veta hela historien och hur är det i lumpen är det någon som vet något mer än Granis?
- Visst kan det vara lite jobbigt ibland när vissa är onödigt otrevliga som inte har så mycket med saken att göra men som sagt har man en öppen blogg får man ju tåla lite också.
Om någon vet mer om det som hänt än vad Granis vet så är svaret nog nej, det mesta är nog rykten m.m inom lumpen också då vi är ett sånt kompani som sprider väldigt mycket ryckten som oftast inte stämmer till 100% så.
Men om du menar att det är fler än Granis som vet vad som hänt så är nog svaret ja, för det flesta tror jag vet om det som har hänt, väldigt svårt att missa om man säger som så.

Gör du och Granis lumpen tillsammans? Var det så ni lärde känna varandra? Eller kände ni varandra sedan innan? Träffar ni på varandra mycket varje dag i lumpen?
- Många frågor på engång;) Ja jag och Granis gör lumpen tillsammans och vi är i samma pluton.
Ja vi lärde känna varandra i lumpen, och jag visste inte vem han var innan lumpen fick veta av Tessan att han skulle göra lumpen på samma ställe som mig då hon följde Emelie och Granis blogg redan då.
Vi träffar inte på varandra så mycket när vi har vaktveckor för han sitter i vakten på Berga och jag på Muskö. Men under utbildningsveckorna så ser vi varandra en hel del ja.

Kommer du från Nyköping från början? Har för mig att jag sett det någonstans,Har du syskon?
- Nej min mamma och mina 2 systrar flyttade till Nyköping när jag var 8 eller 9 år.
Ja jag har 6 st syskon (2 halvsystrar, 1 halvbror, 2 styvsystrar och 1 styvbror. Men jag ser alla som mina syskon ändå och älskar dom allihopa)

Hur länge var du och tessan ett par?
- Vi var tillsammans i 2 år och 3 månader och förlovade i 2 år.

Bor du i egen lägenhet, eller hos din familj? Har dom träffat Wilma och Emelie ännu?
- Jag bor hemma hos min pappa i Nacka. Pappa har träffat både Wilma och Emelie men mamma och mina syskon har inte träffat dom än iaf.

Du och tessan verkar ju vara jätte bra kompisar osv, läste att ni vart tillsammans rätt länge. Men till frågan, varför inte fortsätta ihop för grunden i alla förhållanden är ja vänskapen och den verkar ni ju ha?
- För känslorna fanns inte kvar där längre så vi tyckte det skulle bli bäst om vi enbart var vänner och det har ju funkat hur bra som helst, så varför riskera att förstöra något som är så bra?

Du har nämnt att du har varit med i en olycka förstår du ungefär vad jag menar? Du hade skadat benet tror jag att det var. Men vad för slags olycka var det?
- Ja jag var med i en olycka för 2 månader sen, en bilolycka. Vi krockade i ett träd och jag skadade inte benet, det var en av dom andra i bilen som skadade sitt knä och jag punkterade min vänstra lunga.

Undrar om du har några planer eller tankar om vad du vill göra efter lumpen? Plugga, jobba eller kanske resa jorden runt? :)
- Jag ska försöka hitta något jobb och så ska jag plugga också eftersom jag inte tagit studenten. Men självklart ska jag ut och resa också:)

Det var alla frågor jag hann svara på nu iaf. Ställ gärna flera frågor=)

Jaa min design är lite jobbig men jag har inte haft tid att ändra den mera så tror att jag ska lägga in en av standard designerna och sitta och fixa med designen sen igen eller låta någon med mer tid fixa till den åt mig;)

Tack "Anonymet" för rättningen på Viktors efternamn haha;D Jag var osäker själv då jag inte kommer ihåg efternamnen på alla längre:O



2008-03-01 @ 13:09:37
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lång är du?

2008-03-03 @ 07:52:34
Postat av: elina

coolt att du träffade ditt bloggfan ;P;)

2008-03-03 @ 12:08:12
Postat av: Amarisa

Men lägg av, inte fan blir man styvpappa direkt man blir tillsammans med nån som har en unge

2008-03-03 @ 13:48:40
Postat av: Alex i K*k-kuren :(

haha va ju såklart jag som var anonymet ;) asså bjuvgård ;O

2008-03-04 @ 08:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n