Hemma igen:)

Min dator började "fungera" igen, lite skumt men man ska väl ha lite tur ibland också. Den fungerar inte helt perfekt så ska fortfarande kolla på en ny men är inte lika viktigt längre då denna fungerar änsålänge iaf. Har inte uppdaterat något i veckan för datorn inte varit ledig på muskö och så har det inte hänt så mycket därute heller. Vi har gjort det vanliga i vakten men vi har fixat lite spel på datorn i vakten(Vi sitter och spelar 3D pinball hela dagarna typ där haha) och fixat en hel del spel på mobilen som vi har när vi står och vaktar mälbykajen. Så dagarna går lite fortare, iaf timmarna man jobbar. Det är inte lika drygt att sitta i vakten eller stå på mälby längre iaf.

Och på granskningen gick det väl bra eller vad man ska säga, jag fick inget direkt svar på om jag får frisedel eller inte. Men enligt dom är det med typ 99% säkerhet att jag får frisedel och isf får jag den om ungefär 2 veckor.

Idag efter lumpen så åkte jag och träffade Emelie och Lina. Vi gick ut och käkade på stan och gick sen runt lite i stan innan vi åkte till midsommarkransen för att dom skulle sola. Efter det gick vi hem till Lina och var där resten av kvällen. Och Wilma var med idag också och var väldigt busig av sig, hon är så söt:D

Passar på att svara på några frågor. Och till er som tror jag är beroende av att svara på frågor så är jag inte det, men vet inte vad jag ska skriva och det är väl lika bra att svara på alla era frågor på engång så slipper det bli massa missförstånd.

Tror du att du och emelie kommer skaffa ett barn?
- Det vet jag inte, det är för tidigt för att svara på den frågan kanske. Men självklart vill jag ha barn någon dag iaf.

Hur gick det för dig? Fick du frisedel?
- Den frågan är väl typ besvarad, får ett slutgiltigt svar inom 2 veckor förhoppningsvis.

Hur många läsare per dag har du?
- Jag har runt 600 unika besökare varje dag. Förutom nu när jag inte uppdaterat på ett tag då går det lite neråt så idag fredag fick jag nästan 500 unika besökare.

Frisedel innebär att du slipper lumpen? om jag fattat det rätt? Visst är Wilma världens sötaste tjej?
-  Frisedel innebär att man får avsluta lumpen tidigare, så du har fattat det rätt:) Och ja Wilma är världens sötaste tjej:)

Gick du på Walthers i nacka strand då eller?
- Ja det gjorde jag, och jag tror att du som frågade den frågan redan visste det innan men ändå.

Hur tror du att du lever om 5 år? Eller hur vill du leva?
- Om 5 år så vill jag bo i min lägenhet och ha ett eget barn, ha ett jobb jag trivs med och ha flyttat ifrån stockholm då jag faktiskt inte tycker om att bo i den här staden.

Vad vill du jobba med i framtiden?
- Jag vill helst jobba med något inom IT men får se hur det blir med det.

Tror du på livslång kärlek?
- Ja det är klart jag tror på det, hittar man den rätta så varför skulle det inte kunna funka livet ut?

Vad har du för fritidsintressen?
- Datorer, Innebandy, Sport i allmänt

Din inställning till droger?
- Det är något som jag tycker är helt fel. Men om man testar av någon anledning så blir man beroende väldigt lätt och det är inte mycket att göra åt, bara att hoppas att man kan få hjälp och vara smart nog att godta hjälpen.

Det var allt för just nu iaf:)



2008-03-22 @ 00:54:48
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: knorpan

Hej, undrar bara om de personliga påhoppen har minskat eller om det är för att du godkänner alla kommentarer som man får den bilden?

2008-03-22 @ 09:46:27
URL: http://knorpans.blogg.se
Postat av: ¨Mirre

Skulle du börja läsa i höst? I så fall vad? Vad vill du jobba med?

2008-03-22 @ 11:44:54
Postat av: ..

Väldigt drygt svar på min fråga "jag tror du som frågade redan viste det" nej det visste jag inte med eftersom du sade att du gick i en skola inriktat med någon sport så undrade jag om du gick på walthers i nacka strand eftersom du bor i orminge? Idiot jävel

2008-03-22 @ 16:20:09
Postat av: Sandra

Vad lyssnar du på för musik ?

Roligt med dig & Emelie föresten! :)

2008-03-22 @ 23:17:48
URL: http://SandraSodergren.Blogg.se
Postat av: M

Du skriver att du vill flytta från Stockholm.till en mindre stad eller är du en som vill bo på landet?

2008-03-23 @ 11:31:46
Postat av: malla

alkohol är också en drog..

2008-03-24 @ 10:36:45
Postat av: lovisa

Varför ska du sluta från lumpen tidigare? När i såfall? När ska du flytta hemmifrån? Ska du och Emelie flytta ihop då? Och wilma. Har ni diskuterat att skaffa barn?
Vad ska du göra efter lumpen?

2008-03-25 @ 01:03:10
URL: http://lovisaarkenlund.blogg.se
Postat av: Jimmy

Inte dags att uppdatera din blogg snart? :P

2008-04-01 @ 21:17:38
URL: http://boeoekari.blogg.se
Postat av: v.

varför slutat blogga?

2008-04-01 @ 23:26:22
Postat av: Anonym

Hur skulle du reagerat om Emelie blev gravid med ditt barn?

2008-04-03 @ 18:48:45
Postat av: Jimmy

Är det inte dags att uppdatera bloggen fisken? ;)

hehe jag har också skaffat en nu :D

2008-04-03 @ 22:10:27
URL: http://boeoekari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n