Helgen på Muskö

Har inte kunnat sitta så mycket vid datorn, eller ja inte alls under helgen för då jag har varit ledig har det alltid suttit någon vid denna dator och så lämnade jag min egen hemma, för det är ju inte så nödvändigt att släppa med sig datorn ut hit för en helg och sen bara ha den i skåpet på berga under veckan när vi har utbildning.
Hur som helst så har jag varit sjuk i princip hela tiden sen i måndags och blev bättre ända tills jag kom hit nu har det blivit värre igen, förkylningen har brytit ut helt, har en jobbig hosta, har ont i halsen och så. Men magen är iaf bättre vilket jag är glad för. Det är sjukt tråkigt att vara sjuk och jag hoppas att jag blir frisk snart så jag kan börja rehabelitera min rygg ordentligt också. =/

Har inte fått några fler frågor nu på länge, den enda frågan jag har fått är ju redan besvarad dessutom. Men kan svara på den om någon skulle råkat missa den?


Är du och Emelie tillsammans?
- Ja vi är tillsammans och har varit det sen början av Februari.


Om det är något ni vill veta eller att jag skriver om så skriv gärna det i en kommentar.



2008-03-09 @ 10:44:22
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

jobbigt att vara sjuk! ;S

2008-03-09 @ 10:52:16
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: paulina

Godmorgon, hoppas du får en fin dag! :)

2008-03-09 @ 10:53:08
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: Lia Florenz

tack så mkt:} jaha.. hur är det att vara i lumpen? :D

2008-03-09 @ 10:55:59
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Johanna

Ha en bra dag! :)

2008-03-09 @ 11:00:20
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Äntligen kan ni gå ut med att ni är ett par , ni passar sjukt bra tillsammans.
En fråga, Kan du och Andreas prata med varandra?
Och lycka till med Emelie
Kramar från en som tror på kärleken

2008-03-09 @ 14:28:01
Postat av: Anonym

Grattis med dej og emelie:)

2008-03-09 @ 14:39:06
Postat av: Lee

Hoppas du kryar pa dig.. Och att du slipper alla dessa fragor snart, ocksa :)

2008-03-09 @ 15:48:40
URL: http://leemikulska.blogg.se
Postat av: Maya

Hej! :) Skulle vara kul om du kunde ha lite mer bilder på din blogg :D
Kram...

2008-03-09 @ 16:28:50
Postat av: ebba

haha alltså var det där att ni "bara" va vänner skit snack...haha usch..de fick er att sjunka lite i mina ögon faktiskt

2008-03-09 @ 20:11:48
Postat av: Malin

Hej :) En fråga..
Hur är Andreas mot dig när ni ses?

2008-03-09 @ 20:34:36
Postat av: Christoffer

Ebba: Det var inte bara skit snack.. Från början var vi bara vänner.

2008-03-10 @ 03:40:38
URL: http://fisk33n.blogg.se
Postat av: ebba

ja men det var ju inte en månad sen ;)
jag tycker inte det är fel att ni är tillsammans som alla andra verkar göra.. men ni borde inte sagt det där med vänner för då sa ni emot er själva :P

2008-03-10 @ 10:32:19
Postat av: josefine

känns dt inte konstigt för dig att emelie fortfarande bor och delar säng med sitt ex?

Hur kan du känna dig bekväm med dt?

Är du inte rädd för att emlie ska ångra sig och gå tillbaks till andreas?

kan du inte berätta hur det var eller gick till när ni äntligen bestämde er för att säga att ni är tillsammans? gjorde ni ngt speciellt då, eller bstämde ni det över telefon?

vad säger/tycker dina föräldrar om att din nya flickvän har n liten dotter? & fortfarande bor med sitt x?

När var första gången ni sa till varandra att ni älskade varandra?

har du känt så som du kännr för emelie för någon annan? känns det som om just hon är den rätta för dig?

Hur ofta och mycket träffas ni, kan ni sova md varandra ofta oså?

kan du inte lägga upp en bild på dig o emelie+

Nu när ni äntligen är ärliga och står för detta så är det nog många som ändrar sina åsikter o tankar om er till det posetiva, iaf så har jag gjort dt. vore snällt, kul, spännande o intressant om du kunde svara på dessa frågor! :)
Lycka till, ni är jättesöta ihop btw :)

2008-03-10 @ 16:46:55
Postat av: Anonym

Varför var du otrogen mot Therese? Var det på fyllan?

2008-03-11 @ 17:55:19
Postat av: Åsa

Jag måste säga att jag tycker det är kul att du och Emelie är tillsammans.Man ska va lycklig!!!!

2008-03-12 @ 12:29:28
Postat av: Anonym

Jag måste bara säga att du verkar vara ett riktigt svin & Emelie verkar rätt korkad hon med

2008-03-12 @ 12:40:26
Postat av: Anonym

En fråga..

Hur tror du egentligen att Andreas känner? Hur hade du känt om du varit i hans sits?

2008-03-13 @ 00:31:20
Postat av: lovisa

hej!

2008-03-13 @ 16:14:38
Postat av: mia

Usch jag blir faktiskt äcklad av dig/er...

2008-03-13 @ 20:08:27
Postat av: Bocken

SÅ I HELGEN SKA DU FÅ SMAKA PÅ EMELIES STORA FI....
DU MÅSTE ÄNDÅ HÅLA MED OM ATT EN SOM FÖTT BARN HAR STÖRRE HA HA...
HA DET SÅÅÅ SKÖNT

2008-03-14 @ 10:46:07
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska skriva ett offenligt blogginlägg och be om ursäkt till Andreas om detta att du skrev om Styvpappa grejen, och säg fan inte att vi misstolkade de för då är du bara korkad, vi såg mkt väl vad där stod, allt du kunde ha skrivit var att du inte kunde besvara frågan för du var inte styvpappa, men det var inte så du skrev ellerhur? Nu får du fan agera moget och be om usräklt för misstaget!

2008-03-14 @ 13:38:03
Postat av: Anonym

Vad hu är andreas mot dig? frågan är ju hur christoffer är mot andreas, Andreas är nog universums snällaste kille. Och han skulle alldrig göra så som christoffer har gjort. Även om det är känslor och man inte kan styra över dom. Emelie hade vart singel i 2 månader! Jag blir så arg.....

2008-03-14 @ 14:07:47
Postat av: Malin

Ha det så mysigt med Emelie i helgen.. ni verkar verkligen kära:-)

2008-03-14 @ 22:11:10
Postat av: jenny

läser du andras bloggar?

2008-03-14 @ 22:17:18
URL: http://www.nogg.se/sture
Postat av: Lee - Sthlmare i exil

Till anonym: Snalla, sluta idolisera och glorificera Andreas, han har med storsta sannorlikhet bakom oronen han med och kom ihag att det inte verkar vara Christoffers fel att de gjorde slut utan det var Emelies egna, objektiva och sjalvstandiga val.

Varfor blir du arg, for? Har du nagonting gemensamt med dessa manniskor eller? Kanner du dem? Nej, trodde inte det heller.

Har du (ni) verkligen ingenting annat for er an att passionera er over nagonting som ni inte har ett smack att gora med?

2008-03-15 @ 00:29:44
URL: http://leemikulska.blogg.se
Postat av: Linda

Hmmm. Är det bara människor som är 14 år som kommenterar här eller? :S
Jag blir nästan mörkrädd. Allt folk skriver om är att Christoffer snott Andreas tjej och förstört mellan emelie och honom. Hmm. Hallå? För det första så har emelie ett val och christoffer har ett val. Och för det andra kan man inte styra över sina känslor. Så vad fan är det för jävla skit snack folk kör med? "det är synd om granis för att christoffer har förstört" har jag läst både här och på Andreas blogg. Är ni helt sjuka i huvudet eller? Använd eran jävla hjärna , eller är det bara folk över 18 som har en hjärna? I DONT GET IT!

2008-03-15 @ 00:31:48
Postat av: Martina

Ah.. Uppdatera nu.. Längesen nu!!!

2008-03-15 @ 14:13:46
URL: http://martiinalovgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kan inte riktigt hetsa upp mig över det här. det går inte att vara tillsammans om man inte älskar varandra, och det är inte okej mot wilma heller. hon förtjänar att ha en trygg familj och hur konstigt det än kan låta är det betydligt tryggare om hennes mamma får vara med den hon verkligen vill vara med. hur synd vi än tycker om granis är gjort gjort och det som hänt har hänt. det är helt enkelt bara att acceptera.

2008-03-15 @ 17:20:39
Postat av: Anonym

Det man oroar sig över är ju om Wilma kommer att få plastpappa på plastpappa..inget roligt för ett barn

2008-03-16 @ 21:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n