Jobbet

Jag sitter på kontoret just nu och väntar på att en person jag tänkt prata med ska komma, får se om han kommer i tid bara annars får det vara tills någon annan dag. Idag har jag varit ute i danderyd och lagt sten och gjutit fast dom. Det gick faktiskt väldigt bra om jag får säga det själv, men fick ju göra allt själv då den jag jobba med sov i bilen....

Ska försöka få tag på Emelie nu och se om hon skulle åka och möta mig eller inte och så får vi se vad vi hittar på efter det:) Skriver mera ikväll om jag har tid och kan:)



2008-06-09 @ 15:10:26
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur många år är det mellan dig och Emelie?

2008-06-10 @ 19:21:04
Postat av: tina

Hejs!

Förstår att du har mycket att göra, men saknar dina uppdateringar :)

Hälsning från Göteborg.

2008-06-14 @ 16:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n