Fredag och Midsommar

Ja så har det blivit midsommar och då hör det till att man ska grilla och ha det trevligt:) Så om ett litet tag ska vi börja gå ner till några av Emelies familjs vänner och fira midsommar med dom, tidigare idag har vi varit inne i stan med Lina och gått runt. Lina skulle kolla på resväska då hon ska köpa en innan dom åker till Turkiet och det är bättre att vara ute i god tid och kolla på såna saker så man inte bara köper första bästa man ser sen precis innan man ska åka, då blir det oftast en väska man inte ens vill ha. Men vissa gånger blir man ju nöjd ändå, men men hon hittade iaf två st hon troligtvis kommer välja mellan sen när det är dags att köpa den.

Wilma har varit jätteglad hela dagen och vill busa hela tiden, hon försöker prata med sitt lilla egna "språk" med i princip alla som sitter nära oss på tunnelbanan och sånt. Är ganska kul att lyssna på henne när hon babblar på och tycker att alla ska förstå vad hon säger:P Och när vi gick runt på stan så såg jag en tjej som jag tyckte var jätte lik Malin(Thereses kompis) och precis när jag skulle säga det såg jag att den tjejen började vinka hejvilt till någon som stod längre fram, så kollade jag ditåt så såg jag Alex först och sen såg jag även Tessan. Så det visade sig att det var Malin och hennes kille som stod där och väntade på Alex och Tessan. Vi stod och pratade en liten stund med dom, sen skulle dom börja röra på sig och vi också, då Wilma var tvungen att hinna sova middag innan vi ska gå ner för att äta och sånt med dom andra.

Just nu ligger Wilma och sover själv i sängen och Emelie har somnat på soffan så jag ska nog ta och väcka dom båda två om ett litet tag så vi kan börja röra på oss så vi inte kommer ner dit försent:)

Glad midsommar på er alla och hoppas att ni får en riktigt bra dag och helg:)







2008-06-20 @ 16:34:20
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att se er! Men läskigt sammanträffe, haha! Aja, glad midsommar på er! Kram

2008-06-20 @ 16:37:22
URL: http://westlundmalin.blogg.se/
Postat av: Anna (england)

Tänkte fråga, ska du och Emelie flytta ihop nu när ni är förlovade?



du behöver inte svara om ni inte vill btw ;P



glad midsommar!

2008-06-20 @ 17:38:36
Postat av: Isabella

Tänkte bara fråga hur det gick till? (Med förlovningen). Gick du ner på ett knä lr ngt sådant? Haha, du behöver inte svara om du inte vill.

2008-06-21 @ 13:39:00
Postat av: Therese

tack detsamma. hoppas ni hade det trevligt! =)

2008-06-21 @ 17:20:22
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-06-21 @ 19:58:00
Postat av: Linn

oj vad snabbt ni förlovade er. hur många månader efter ni hade blivit tillsammans förlovade ni er? Varit förlovad tidigare?

2008-06-22 @ 11:20:54
URL: http://s0eet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n