Dålig Uppdatering

Det har varit väldigt dålig uppdatering från min sida på sistonde men det är pga att jag har varit för trött för att blogga dom dagarna jag har jobbat och sen så har min dator hemma gått sönder. Och när jag är hemma hos Emelie så tänker jag inte på att sitta vid datorn hela tiden då jag hellre är med henne och hittar på något, enda gången jag skulle känna att jag har tid att sitta vid datorn så går det inte för då ska hon natta Wilma så då kan man ju inte sitta vid datorn för då vägrar hon att somna.

Under den senaste tiden har jag och Emelie vart ute och gjort en massa olika roliga saker:) Sen har vi varit och gått runt överallt i stan och sånt och kollat på olika saker och kläder som man kan köpa och sånt, det sluta med att jag köpte ett Playstation2 och en hel del spel då jag inte fick köpa Playstation3 för Emelie för hon tycker att det är för dyrt, och det kanske är sant, hade haft råd med att köpa det men då hade jag inte haft så många spel att spela på det istället. Men köper väl det någon gång i framtiden istället:P

Vi har även varit en hel del med Lina och kört en massa Singstar och så, och igår var vi och badade vid Långholmen:) Det var ganska skönt väder men inte lika varmt som idag eller dagen innan. Vattnet var väl inte så jätte varmt men jag kom i tillslut ändå och det var årets första dopp:P

En del har frågat om jag slutat blogga och det har jag inte gjort, har bara haft väldigt lite tid till det och sånt men ska försöka bättre mig på den fronten:)
Sen har jag fått ett par andra frågor som jag svarar på senare, och vissa som jag inte tänker svara på alls då dom är för personliga som sagt.



2008-06-08 @ 19:51:20
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n