Wilma

Nu har Wilma kommit hit igen och är i full gång direkt:) Jag följde med Emelie till Älvsjö för hon hade missat bussen och pga en tidigare händelse så ville inte jag låta henne gå ensam. När vi kom dit var det bara några minuter kvar tills Granis pendel skulle komma och jag gick ner till bussarna för att börja röra mig hemmåt men den hade precis gått och det var ca 30 min kvar tills nästa kom, och såg då även att Emelie hade skickat sms om att jag skulle vänta där tills hon var klar.
När dom var klara så hade vi missat ytterliggare en buss och började därför gå och hon hade tydligen lovat Wilma en glass så vi gick in på Vivo i Älvsjö och köpte en glass till Wilma och en dricka till Emelie och fortsatte sen gå till nästa hållplats där vi bestämmde oss för att vänta på bussen.

Och nu har vi precis kommit hem och Wilma tycker det är jätte kul att busa med Jimmy som hon gör just nu:)




2008-07-05 @ 15:20:49
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n