Varmt!

Idag har det varit sådär sjukt varmt igen, och jag kom så sent så vi hade väl inte direkt så myket tid för att bada idag. Vi får ta det imorgon eller något istället:) Men det är så varmt så man orkar ju inte göra något just nu, men man ska ju inte klaga när det äntligen är lite värme:) För kylan är som sagt tusen gånger värre.
Vi har inte gjort så mycket idag, när jag kom så gick vi hem för att lämna mina saker, sen var jag nästan tvungen att gå på engång. För att jag skulle möta han som skulle köpa mitt playstation2 i älvsjö, sen efter det har vi bara ätit och varit och handlat "fredagsmys" till oss inför kvällen. Som vi ska tillbringa med en film, lite godis, lite ostbollar, lite läsk och en mysig stämning:D

Har även sålt min mobil, men den ska skickas på posten så det tar några dagar innan han som köpt den får den. Speciellt nu när det är helg också. Det var en som lita på mig iaf, då han dessutom skickade pengarna i förväg. Det skulle jag aldrig våga göra faktiskt. Så nu återstår bara posten besöket, ska försöka gå förbi där imorgon eller söndag iaf. Så vet jag att det kommer iväg på måndag iaf, så inte han behöver oroa sig så mycket:)

Hur har eran dag sett ut då?:) Trevlig kväll på er alla!:D



2008-07-25 @ 20:46:03
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kalle

Du e så snygg!!! Ja hitta hit från bloggportalens lista på homosexuella bloggar. E du bisexuell?

2008-07-27 @ 10:34:30
Postat av: johan

jag har också hört att du e bi, eller homo. varför är du då med emelie? läste att du hade nån kille i lumpen?

2008-07-27 @ 16:20:55
Postat av: emma

är du tillsammans med emelie igen?????

2008-07-27 @ 20:30:51
Postat av: Nadia

vah ?, inte är väl Christoffer bi, va för slags människor är ni o hittar på massa skit om folk ?





kram / N'

2008-07-27 @ 23:27:15
Postat av: Nadia

vah ?, inte är väl Christoffer bi, va för slags människor är ni o hittar på massa skit om folk ?





kram / N'

2008-07-27 @ 23:27:31
Postat av: Anonym

är du och emelie tillsammans igen eller????? förstår ingenting

2008-07-28 @ 11:19:51
Postat av: Kalle

vadå e det enlit dig nadia fel att va homo eller bi??

2008-07-28 @ 11:23:53
Postat av: Christoffer

Kalle: Nej jag är inte homo eller bi. Känner dock folk som är det och har inget emot folk som gillar folk av samma kön eller både och. Det gör dom inte mindre trevliga eller något sånt, som en hel del tror.

2008-07-28 @ 14:04:47
URL: http://fisk33n.blogg.se/
Postat av: Nadia

Kalle, nej missförstå inte mig, jag menade inte så, nej absolut inte, inget fel med att vara homo lr bi,

man väljer själv , inte sant ?,

själv är jag inget av dem, men det betyder inte att jag ogillar eller har ngt emot homo& bi - människor



/massa kramar N'

2008-07-28 @ 15:22:36
Postat av: Sandra

otrolig bra blogg hörru !

men några bilder mera skulle göra susen, ;) :D



kram påre / S'

2008-07-28 @ 16:34:25
URL: http://sessah.blogg.se/
Postat av: matilda - svar:nadja

vadå man väljer? så du menar att du ena dagen kan bestämma att "idag är jag gay, imorgon hetro"?

2008-08-04 @ 19:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n