Torsdag

Snart är det ju helg igen:O Tiden börjar gå för fort, man hinner inte göra något om dagarna längre känns det som. Idag kommer min farfar hit till Stockholm, det var ett tag sen jag träffade honom så kan bli kul:) Han ska vara här tills på Söndag, då åker både han och pappa iväg antingen till Lindesberg(Där farfar och farmor bor) eller så skulle dom åka till Christer(Min farbror). Eller dom hade iofs planer på att åka till hälsingland tidigare också, men isf tror jag nog att dom åker hem och hälsar på farmor först så hon kan följa med också.
Emelie skulle antagligen komma hit idag också, så skulle hon få träffa min farfar också då hon aldrig har gjort det:)
Sen ska vi kanske gå och bada eller något sånt skoj:) Nej nu ska jag väl fortsätta städa lite, måste dammsuga och damma av allt sen är jag klar:)

Hoppas att det är bra med er alla läsare:)





2008-07-24 @ 11:47:29
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Karin

Är ni tillsammans igen?? Roligt i så fall!!!! =)

2008-07-24 @ 15:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n